خدمت به علما مهمترین رسالت مرکز بزرگ اسلامی است


خدمت به علما مهمترین رسالت مرکز بزرگ اسلامی است

سنندج - ایرنا - مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: خدمت به علما و روحانیون از مهمترین رسالت ها و برنامه های این مرکز است چون علما و روحانیون در جامعه نقش و جایگاه مهمی دارند و خدمت به این قشر زحمتکش یک ضرورت است.

حجت الاسلام منتظری روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سروآباد اظهار داشت: علما و روحانیون در خط مقدم خدمتگزاری به مردم هستند و با روشنفکری و هدایت مردم به سوی آموزه های دینی اسلامی باعث ترویج دین و تقویت باورهای دینی می شوند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور یادآور شد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر که وظیفه دینی و شرعی همه افراد جامعه است در جامعه ما بیشتر توسط روحانیون و علمای دینی ترویج داده می شود و این جایگاه مهم روحانیون و علمای دینی را پیش از پیش نمایان می کند.

در این مراسم از زحمات یکساله ملا رمضان حق پناه تقدیر و ملا عبدالرحمان کریمی به عنوان مدیر جدید مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سروآباد منصوب و معرفی شد.

خدمت به علما مهمترین رسالت مرکز بزرگ اسلامی است

همچنین امروز طی مراسمی مدیر شرکت گاز شهرستان سروآباد معرفی شد، در این مراسم که در دفتر فرماندار برگزار شد از زحمات امید رجبی نیا تقدیر و سعدی بهرامی به عنوان رئیس جدید شرکت گاز معرفی و منصوب شد.

شهرستان سروآباد با ۷۳ روستا، ۲ بخش مرکزی و هورامان و جمعیت ۵۰ هزار نفری در فاصله ۹۰ کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

۷۳۵۴/‌۹۱۰۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان