زیرسازی راه عشایر طولارود تالش آغاز شد


زیرسازی راه عشایر طولارود تالش آغاز شد

آستارا - ایرنا - فرماندار تالش گفت: عملیات زیرسازی و تسطیح راه عشایر ییلاقات طولارود این شهرستان آغاز شده است و به زودی برای آسفالت این مسیر اقدام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سید عیسی مهدوی عصر پنجشنبه به همراه جمعی از مسئولان محلی در بازدید از راه ییلاقات طولارود بخش مرکزی تالش اظهار کرد: این مسیر به امتداد ۱۵ کیلومتر در حال آماده سازی برای آسفالت است و اهالی ییلاقات به زودی از راه امن و آسفالت برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: بهسازی جاده روستای عشایرنشین ییلاق شاه رسول به سمت ییلاق آلیشوار نیز در حال مطالعه است و برای رفاه حال اهالی، به زودی عملیاتی خواهد شد.


فرماندار تالش در بازدید از چند روستای عشایرنشین دیگر نیز گفت: برای مبارزه با کنه‌های دامی در ییلاقات، حمام ضد کنه خواهیم ساخت و جهاد کشاورزی شهرستان، جهت آفت کشی اقداماتی انجام داده و ساخت حمام ضد کنه در دست پیگیری است.

مهدوی در این بازدید ها علاوه بر بررسی مشکلات روستانشینان، بر تامین و توزیع آب سالم روستائیان و ویزیت رایگان بیماران مناطق عشایر نشین توسط شبکه بهداشت و درمان تالش تاکید کرد.

زیرسازی راه عشایر طولارود تالش آغاز شد

فرماندار تالش گفت: حدود ۱۱ هزار نفر از جمعیت این شهرستان را عشایر تشکیل می دهند و این قشر پر تلاش، در چرخه اقتصاد و آبادانی نقش مهمی ایفا می کنند و باید از راه و امکانات مناسب برخوردار باشند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

۷۱۰۶ / ‏‬ ۷۱۲۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته