همایش «غدیر» برگزار می‌شود


همایش «غدیر» برگزار می‌شود

همایش و کارگاه‌های آموزشی «غدیر» با تدریس آیت‌الله حسینی‌قزوینی و حجت‎الاسلام صدیقی با محور تبلیغ در ایام دهه ولایت و امامت برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: همایش و کارگاه آموزشی «غدیر» با همکاری بنیاد بین المللی غدیر و معاونت تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه قم برگزار می شود.

بنابر این گزارش، حجت الاسلام «احمدی قمی» با اعلام این خبر گفت: این همایش علمی آموزشی همراه با اهدای بسته فرهنگی و آمادگی هر چه بیشتر مبلغان عزیز برای اعزام و تبلیغ دهه امامت و ولایت برگزار می شود.

دبیر اجرایی بنیاد غدیر در استان قم تصریح کرد: برای امر تبلیغ و تبیین ابعاد مختلف واقعه عظیم غدیر خم و معرفی و تجلیل از مبلغان برگزیده در سالن همایش مدرسه دارالشفاء در روز ۱۶ و ۱۷ مرداد از ساعت ۸ صبح برگزار می شود.

آیت الله حسینی قزوینی، رئیس شبکه جهانی ولایت و حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، دبیر بنیاد بین المللی غدیر در این کارگاه دو روزه برای طلاب و مبلغان طرح درس می کنند.

اولویت حضور با مبلغانی است که مکان تبلیغ داشته باشند، داشتن پرونده تبلیغ در معاونت تبلیغ حوزه علمیه ضروری است (افراد فاقد پرونده می توانند از ظریق مراجعه به سایت سماوات نسبت به تشکیل اقدام کنند)، حضور در اعزام های تبلیغی منوط به شرکت در کارگاه است.

بهره مندی از بسته فرهنگی و اعزام مبلغان برگزیده برای تبلیغ در ایام دهه ولایت و امامت از امتیازات این کارگاه است.

علاقمندان به شرکت در این همایش و کارگاه می توانند با مراجعه حضوری به معاونت تبلیغ در مدرسه دارالشفاء یا ارسال نام، نام خانوادگی و شماره پرونده تبلیغی خود به شماره 09191542828 نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!