انتصاب مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران


انتصاب مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران

تولیت مسجد مقدس جمکران در حکمی مهدی دانش آشتیانی را به سمت مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران منصوب کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: در راستای تغییرات ساختاری صورت گرفته از ابتدای سال جاری در مسجد مقدس جمکران و به منظور تسهیل و افزایش کیفیت ارائه خدمات هنری و رسانه ای به زائران و مشتاقان این مکان مقدس، واحد خبر و رسانه مدیریت روابط عمومی با مدیریت آفرینش های هنری فرهنگی ادغام و مدیریت جدید «هنر و رسانه» شکل گرفت که بر این اساس تولیت مسجد مقدس جمکران «مهدی دانش آشتیانی» را به سمت مدیر هنر و رسانه این مکان مقدس منصوب کرد.


متن حکم صادره از سوی حجت الاسلام «رحیمیان» به شرح ذیل است:

جناب آقای مهدی دانش آشتیانی (دام توفیقه)

نظر به مراتب تقوی و سوابق جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم فرهنگی، بدینوسیله به سمت « مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران» منصوب می شوید.

ضروری است ضمن بهره گیری از همه ی ظرفیت هنر و رسانه های انقلابی به ویژه رسانه ملی در قالب خادمان افتخاری و حضور فعال در فضای مجازی که تعبیر امام خامنه ای (مد ظله العالی): “یک قدرت نرم فوق العاده در عرصه های مختلف از جمله فرهنگ، سیاست، اقتصادر، سبک زندگی، ایمان، اعتقادات دینی و اخلاقیات” می باشد؛ تمام همت خویش و آن مجموعه را برای تحقق کلام حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه): «به مردم بگو به این مکان روی آورند و آن را گرامی دارند» را فراهم آورید.

امید است با توکل به خداوند متعال و توسل به حضرت بقیه الله الأعظم (عجل الله تعالی فرجه) در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید. انشاءالله تعالی.

پایان پیام/248

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها