وزرای نیرو و دفاع به نمایندگان پاسخ می‌دهند


مجلس شورای اسلامی این هفته روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه جلسه علنی خواهد داشت

وزرای نیرو و دفاع به نمایندگان پاسخ می‌دهندبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مجلس فردا یکشنبه به عنوان اولین دستور رسیدگی به لایحه کمک به ساماندهی پسماند‌های عادی با اولویت استان‌های ساحلی و کلانشهر‌ها با مشارکت بخش غیردولتی را ادامه خواهد داد.
کلیات این لایحه در جلسه گذشته مجلس تصویب شده بود.
طرح اصلاح موادی از قانون آیین نامه داخلی مجلس، رد طرح یک فوریتی راه اندازی و استفاده از پیام رسان‌های مالی و انعقاد پیمان‌های پولی دو جانبه و چند جانبه در تجارت خارجی، طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی و لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به موافقتنامه حمل و نقل بین المللی مواد غذایی فساد پذیر و تجهیز خاص کاربردی برای این گونه جابجایی‌ها از دیگر دستورکار‌های جلسه علنی روز یکشنبه خواهد بود.
همچنین طرح استفساریه ماده ۳۶ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، لایحه تصویب پروتکل‌های مربوط به اصلاح بند الف ماده ۵۰ و ۵۶ کنوانسیون‌های هواپیمایی کشوری، طرح استفساریه بند ۲ ماده ۲ قانون مالیات‌های مستقیم، لایحه موافقتنامه سرویس‌های هوایی دو جانبه بین ایران و کویت نیز از جمله دستور جلسات علنی این هفته مجلس شورای اسلامی است.
طرح الزامات اجرایی توزیع و عرضه سوخت و سی ان جی در کشور، طرح اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی نیز از دیگر طرح‌هایی است که در دستور این هفته مجلس قرار دارد.
همچنین وزرای نیرو و دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح برای پاسخ به سوالات ملی دو تن از نمایندگان تهران و بم در مجلس حضور خواهند یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403