مدل پیراهن مردانه مجلسی رسمی سفید و مشکی شیک 2019


پیراهن مردانه رسمی سفید یا مشکی؟ مسئله این است! گاهی اوقات یکی از سوالاتی که پیش از مهمانی و هر مراسمی برای آقایان پیش می‌آید این است که پیراهن مردانه مجلسی مشکیبپوشند یا پیراهن مردانه سفید به تن کنند؟ چراکه در بسیاری از فرهنگ‌های دنیا رنگ مشکی و سفید از رنگ‌های رسمی و شیک پیراهن … نوشته مدل پیراهن مردانه مجلسی رسمی سفید و مشکی شیک 2019 اولین بار...

مدل پیراهن مردانه مجلسی رسمی سفید و مشکی شیک 2019

پیراهن مردانه رسمی سفید یا مشکی؟ مسئله این است! گاهی اوقات یکی از سوالاتی که پیش از مهمانی و هر مراسمی برای آقایان پیش می‌آید این است که پیراهن مردانه مجلسی مشکیبپوشند یا پیراهن مردانه سفید به تن کنند؟ چراکه در بسیاری از فرهنگ‌های دنیا رنگ مشکی و سفید از رنگ‌های رسمی و شیک پیراهن مردانه محسوب می‌شود و حتی این دو رنگ نشانه غم و شادی نیز هستند.
برخی از آقایان ترجیح می‌دهند از رنگ‌های تیره ماننده مشکی استفاده کنند، چرا که این رنگ‌ دیرتر کثیف و چروک می‌شود و مجلسی و شیک‌تر است. برخی دیگر از آقایان هنگام خرید پیراهن مردانه رسمی سعی می‌کنند از پیراهن‌های تیره پرهیز کرده و پیراهن‌ مردانه مشکی را در مراسم‌هایی مانند ختم و عزا به تن کنند. اکثر این آقایان چند دست پیراهن سفید در کمد خود دارند.

مدل پیراهن مردانه مجلسی رسمی سفید و مشکی شیک 2019مدل پیراهن مردانه سفید مجلسی

با این حال پیراهن مردانه مجلسی سفید و مشکی از دسته پیراهن‌های مردانه‌ای است که حتی در مدل‌های تکراری در کمد هر مردی پیدا می‌شود. بنابراین اگر داخل کمد آقایی را دیدید که پر از لباس مشکی و سفید مجلسی و تکراری بود، تعجب نکنید! از نگاه آقایان هر پیراهن مشکی و سفید یک ویژگی منحصر‌به‌فرد خود را دارد و با پیراهن‌های دیگر متفاوت است.
در فرهنگ ایرانی اگر تن آقایی پیراهن رسمی مشکی ببینیم، تصور می‌کنیم که عزادار و غمگین است. جالب است بدانید پیراهن سفید مجلسی مردانه در برخی از فرهنگ‌ها (مانند هند و ژاپن) نشانه‌ی عزادار و غمگین بودن است. بنابراین امروزه سفید و مشکی به معنای قدیمی خود کاربردی ندارد و هر کسی در هر شرایطی می‌تواند از این دو رنگ پیراهن مردانه رسمی استفاده کند.

مدل پیراهن مردانه مجلسی

مدل پیراهن مردانه مجلسی رسمی سفید و مشکی شیک 2019
مدل پیراهن مردانه مجلسی رسمی سفید و مشکی شیک 2019
مدل پیراهن مردانه مجلسی رسمی سفید و مشکی شیک 2019
مدل پیراهن مردانه مجلسی رسمی سفید و مشکی شیک 2019
مدل پیراهن مردانه مجلسی رسمی سفید و مشکی شیک 2019
مدل پیراهن مردانه مجلسی رسمی سفید و مشکی شیک 2019
مدل پیراهن مردانه مجلسی رسمی سفید و مشکی شیک 2019
مدل پیراهن مردانه مجلسی رسمی سفید و مشکی شیک 2019
مدل پیراهن مردانه مجلسی رسمی سفید و مشکی شیک 2019

چرا پیراهن مردانه مجلسی مشکی محبوب است؟

اکثر آقایانی که مدل پیراهن مردانه مشکی را به رنگ‌های دیگر پیراهن رسمی ترجیح می‌دهند، بر انتخاب خود ثابت قدم هستند و کم‌تر سراغ پیراهن رسمی سفید یا رنگی می‌روند.
بر خلاف چیزی که در فرهنگ و سنت ایرانی دیده می‌شود، پیراهن مردانه مشکی کاربردهای بسیاری دارد و با هر شلوار و استایلی سِت می‌شود. برخی باور دارند رنگ مشکی مناسب هر رنگ پوستی است و اندام را لاغر و باریک‌تر نشان می‌دهد.
پیراهن مشکی مزیت‌های بسیاری دارد. این پیراهن چرک‌تاب نیست و معمولا کثیفی و لکه پیراهن شما را نشان نمی‌دهد و در صورتی که پیراهنتان چروک شود، کم‌تر به چشم می‌آید. همچنین اگر طرفدار پیراهن مشکی مجلسی هستید می‌توانید با شلوار جین سرمه‌ای یا آبی و شلوار پارچه‌ای خاکی، شتری یا قهوه‌ای سِت کنید.
انتخاب رنگ شلوار یا حتی کت و شلوار مجلسی شما به مراسم یا شرایطی که در آن حضور دارید، بستگی دارد. در این صورت می‌توانید پیراهن مشکی را با کت و شلوار مشکی سِت کنید و یک استایل مردانه مجلسی داشته باشید یا می‌توانید با رنگ‌هایی مانند سبز یشمی، طوسی و سرمه‌ای سِت کنید و یک استایل متفاوتی داشته باشید.

مدل پیراهن مردانه مجلسی رسمی سفید و مشکی شیک 2019مدل پیراهن مردانه مشکی رسمی

راز پیراهن مشکی مردانه چیست؟

پیراهن مشکی مردانه احساس اسرارآمیز و جدی بودن را القا می‌کند
پیراهن مجلسی مردانه مشکی برای هر شرایطی، حتی مراسم عروسی، مناسب است، بنابراین اگر طرفدار پیراهن مشکی هستید، از این رنگ بدون هیچ ترسی استفاده کنید.
یک تحقیقی روی رنگ پیراهن‌ها و تاثیر ناخودآگاه آن بر ذهن مردم انجام شده است. بر طبق آمار، افرادی که آقایان را در پیراهن رسمی مشکی می‌بینند، در ناخودآگاه خود و بدون شناخت قبلی، احساس اسرارآمیز، جدی و حتی ثروتمند بودن نسبت به این آقایان دارند.
بنابراین با خیال راحت در مراسم عروسی، مهمانی‌های رسمی، مهمانی‌های غیر رسمی و حتی در اداره از پوشیدن پیراهن مردانه مجلسی مشکی نترسید و در خرید پیراهن مردانه مجلسی مشکی خود نگران نباشید.

مدل پیراهن مردانه مجلسی رسمی سفید و مشکی شیک 2019پیراهن مردانه مشکی
در چه مراسم و شرایطی می‌توانیم پیراهن مشکی رسمی بپوشیم؟

پاسخ این سوال ساده است! شما می‌توانید پیراهن مردانه مشکی مجلسی را در هر مکان و شرایطی بپوشید، با این حال بستگی دارد پیراهن مشکی خود را با چه لباسی سِت می‌کنید یا می‌خواهید استایل اسپرت یا مجلسی داشته باشید.
شما می‌توانید پیراهن مشکی را به همراه شلوار جین یا شلوار پارچه‌ای به تن کنید و با یک ساعت مردانه اسپرت و یک کالج مردانه، یک استایل خاص، شیک و اسپرت داشته باشید. از این مدل می‌توانید در مهمانی‌های غیر رسمی، قرارهای غیر کاری، رستوان یا کافه استفاده کنید.
همچنین اگر طرفدار پیراهن شیک مردانه مشکی هستید، کت و شلوار مشکی، سبز ، طوسی، سرمه‌ای گزینه بسیار مناسبی در مراسم‌های رسمی است.

چرا پیراهن مردانه سفید محبوب است؟

در مقابل آقایانی که پیراهن مشکی را به هر رنگی ترجیح می‌دهند، آقایانی هستند که به پیراهن مردانه مجلسی سفید علاقه بسیاری دارند و پیراهن مشکی را رنگی غمگین تصور می‌کنند.
اگر شما جزء آقایانی هستید که به پیراهن رسمی سفید مردانه علاقه دارند، باید کمی به تمیزی پیراهن‌تان توجه بیشتری کنید، چرا که پیراهن رسمی سفید مردانه چرک تاب است و هر گونه کثیفی ناشی از تعریق، دوده و گرد و خاک را نشان می‌دهد. علاوه بر این، اتو زدن پیراهن‌ سفید رسمی، یکی از برنامه‌های ثابت روزانه آقایانی است که به رنگ روشن و سفید علاقه دارند.
یکی از مزیت‌های پیراهن مجلسی مردانه سفید این است که هر کسی را تحت تاثیر تمیزی و شیک بودن شما قرار می‌دهد. به همین دلیل آقایانی که اهل تجارت و کارهای اداری هستند، بیشتر پیراهن سفید رسمی به تن می‌کنند تا احساس نظم، قدرت و شیک بودن خود را به دیگران القا کنند.
پیراهن مردانه رسمی سفید هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد
هر مردی حداقل یک پیراهن رسمی سفید در کمد خود دارد که معمولا در مراسم‌های رسمی و اداری به تن می‌کند. بنابراین نیازی نیست نگران خرید پیراهن مردانه مجلسی سفید باشید، چرا که این مدل پیراهن مردانه بهترین سرمایه و انتخاب در کمد شما خواهد بود.
پیراهن سفید مردانه یک استایل کلاسیک است که با هر رنگ کت و شلواری سِت می‌شود، بنابراین نیازی نیست نگران رنگ شلوار تک یا کت و شلوارتان باشید. شما می‌توانید پیراهن سفید را با کت و شلوار مشکی، زرشکی، آبی و… سِت کنید. تنها با یک پیراهن رسمی سفید مردانه می‌توانید یک استایل اسپرت یا یک استایل مجلسی خاص داشته باشید.

پیراهن مردانه مجلسی سفید با شلوار جین اسپرت بپوشیم یا کت و شلوار مجلسی؟

یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین روش‌های خوشتیپ بودن آقایان، سِت کردن پیراهن مردانه مجلسی به همراه شلوار جین است. این مدل استایل مناسب آقایانی است که پاهای لاغر و باریک‌تری دارند. شما می‌توانید پیراهن سفید رسمی و شلوار جین را به همراه کفش کتانی و بوت مردانه بپوشید.
با این حال کلاسیک‌ترین و مرسوم‌ترین استایل مجلسی، پوشیدن پیراهن مردانه سفید رسمی به همراه کت و شلوار مشکی است. این استایل سال‌ها پا برجا بوده و هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد. همچنین آقایان در سایزهای متفاوت می‌توانند استایل خود را با پیراهن سفید و کت و شلوار خاص کنند.
اگر می‌خواهید بین استایل اسپرت و استایل مجلسی یک گزینه را انتخاب کنید، باید به شرایط و موقعیت توجه کنید. برای مثال کت و شلوار مناسب مراسم رسمی و اداری است و استایل اسپرت مردانه مناسب مهمانی و قرارهای غیررسمی است.

در فصل تابستان پیراهن مردانه رسمی مشکی مناسب است یا پیراهن سفید؟

یکی از سوالاتی که در همیشه در زمینه فشن پیراهن مردانه پرسیده می‌شود این است که در فصل تابستان پیراهن سفید مناسب است یا پیراهن مشکی؟ کدام یک گرما را کمتر به خود جذب می‌کند؟ کدام یک خنک‌تر است؟
معمولا پاسخی که به این سوال داده می‌شود به این صورت است:
پیراهن سفید، نور سفید را بازتاب می‌دهد و نور سفید ترکیب رنگ‌های قابل مشاهده است. به همین دلیل اکثر مردم بر این باوردند که پیراهن سفید نور را بازتاب می‌دهد و گرما را کم‌تر به خود جذب می‌کند.
با این حال چرا بیشتر قبیله‌های آفریقایی در صحرا و دشت‌های گرم و سوزان لباس مشکی به تن می‌کنند و از لباس‌های رنگی سنتی و سفید خود استفاده نمی‌کنند؟
محققان در این زمینه تحقیقاتی انجام دادند که شما پاسخ این سوال مرسوم را دریافت کنید. آن‌ها چند دست لباس سفید، قرمز، آبی، سبز، طوسی، سرمه‌ای و مشکی را زیر نور مستقیم آفتاب قرار دادند و از این لباس‌ها با دوربین مخصوصی عکس گرفتند. این تصاویر با کمک اشعه مادون قرمز، میزان دمای اجسام را نمایش داد.
در تصویری که منتشر شد، هر رنگ پیراهن یک میزان دمای متفاوت را نشان داد. شما فکر می‌کنید پیراهن سفید گرمای بیشتری به خود جذب کرد یا پیراهن مشکی؟
بله پیراهن مشکی گرمای بیشتری به خود جذب کرد! همان گونه که در درس علوم دبستان خواندیم، هنگامی که یک کیسه پلاستیکی سفید و یک کیسه پلاستیکی مشکی را زیر نور آفتاب قرار دهیم، کیسه مشکی بیشتر از کیسه سفید گرما را به خود جذب می‌کند. با این حال چرا قبیله‌های بومی آفریقا پیراهن مشکی را به پیراهن‌های سنتی و رنگی خود ترجیح می‌دهند و چرا پیراهن سفید که گرما را بازتاب می‌دهد استفاده نمی‌کنند؟
رنگ مشکی تمام انرژی گرمایی خورشید را در خود ذخیره می‌کند و به همین دلیل پیراهن‌های مشکی در فصل تابستان و زیر نور خورشید داغ می‌شود، اما گرمای پیراهن مشکی تنها از خورشید نیست. شاید برایتان جالب باشید که بدانید پیراهن مشکی گرمای بدن انسان را نیز جذب می‌کند و در خود نگه‌ می‌دارد.
یعنی پیراهن مشکی برخلاف لباس‌های روشن یا سفید، گرمای بدن انسان را دوباره به بدن بازتاب نمی‌کند و در خود ذخیره می‌کند. به همین دلیل در صحرا و دشت‌های آفریقا، پیراهن مشکی کاربرد و طرفدار بیشتری دارد.
حالا دیگر تصمیم با خودتان است که در فصل تابستان پیراهن مردانه سفید بپوشید که گرمای خورشید را به بیرون بازتاب می‌دهد و گرمای بدن انسان را به جسم بازمی‌گرداند یا پیراهن مردانه مشکی به تن کنید که گرمای خورشید و بدن انسان را در خود ذخیره کند و بازتاب نمی‌کند!

مدل پیراهن مردانه مجلسی رسمی سفید و مشکی شیک 2019پیراهن سفید مشکی مردانه
شتششوی پیراهن مردانه سفید و مشکی چگونه است؟

آقایانی که کمد خود را پر از پیراهن‌های مجلسی سفید و مشکی کرده‌اند می‌دانند پیراهن‌ رسمی سفید به خوبی تمیز و شسشته نمی‌شود و لکه و چروک را نمایان می‌کند، همچنین پیراهن‌های رسمی مشکی هنگام شستشو بور و کم‌رنگ می‌شوند و بافتشان آسیب می‌بیند. بنابراین چاره این مشکل چیست؟ چگونه پیراهن‌های سفید و مشکی را به گونه‌ای بشوییم که در عین تمیز شدن، تغییر رنگ ندهد؟

شستن پیراهن مردانه مشکی

معمولا پیراهن‌ مردانه مشکی پس از چندین بار شستشو کم‌رنگ و بور می‌شود و ریزبافتش تغییر می‌کند، چرا که چرخش لباسشویی و مواد شوینده روی بافت، ریزبافت و رنگ پیراهن تاثیر می‌گذارد. بنابراین توصیه می‌کنیم پیراهن مشکی خود را به صورت سنتی با دست بشویید و تا جایی که ممکن است از لباسشویی استفاده نکنید.
سعی کنید پیراهن مشکی را با آب سرد بشویید، چرا که ممکن است آب داغ روی بافت و رنگ پیراهن شما تاثیر بگذارد. همچنین مواد شوینده‌ای مانند تاید و مواد شوینده سفیدکننده، قدرت بالایی دارند و رنگ پارچه را از بین می‌برند. بهتر است پیراهن مردانه مشکی خود را با صابون یا سرکه سفید بشویید. سرکه سفید علاوه بر قدرت پاک‌کنندگی، رنگ پارچه را ثابت نگه‌می‌دارد. همچنین شما می‌توانید از موادشوینده مناسب لباس‌های مشکی استفاده کنید.

شستن پیراهن مردانه سفید

پیراهن سفید مردانه از طریق تعریق زرد و با دوده و آلودگی، سیاه و خاکستری می‌شود. با این حال شستن پیراهن سفید کمی دشوارتر از شستن پیراهن رنگی و مشکی است. بنابراین اگر به پیراهن مجلسی سفید علاقه دارید، بهتر است به منظور دوام بیشتر پیراهنتان چند نکته را رعایت کنید و همیشه به آن پای‌بند باشید.
هر یک بار یا دو باری که پیراهن سفید مجلسی خود را به تن می‌کنید، آن را بشویید. صبر نکنید پیراهن‌تان زرد و سیاه شود، چرا که ممکن است این مدل پیراهن مردانه به اندازه کافی سفید و تمیز نشود و رنگ خالص سفید خود را از دست بدهد.
هرگز پیراهن مردانه سفید را به همراه پیراهن‌های رنگی نشویید. شک نکنید لباس سفید در کنار لباس‌های رنگی، رنگ می‌گیرد و دیگر مناسب پوشیدن نخواهد بود. سعی کنید همیشه پیراهن سفید مردانه را به همراه لباس‌های سفید دیگر بشویید و نگران رنگی شدن پیراهنتان نباشید.

مدل پیراهن مردانه مجلسی رسمی سفید و مشکی شیک 2019شستشو و اتوکشی پیراهن مردانه مجلسی

اگر می‌خواهید از مواد شوینده‌ای که حاوی سفیدکننده است استفاده کنید، مراقب باشید به پیراهنتان آسیب وارد نکنید. وایتکس و سفیدکننده به میزان زیاد به پیراهن سفید آسیب می‌رسانند. در صورتی که می‌خواهید از وایتکس یا شوینده‌های قوی استفاده کنید، مقدار کمی ماده شوینده به پیراهن سفید خود اضافه کنید.
در صورتی که روی لباستان لکه‌ای ایجاد شد، سعی کنید همان لحظه لکه را پاک کنید. زیرا جای لکه روی پیراهن سفید ماندگار میشود. همچنین اگر می‌خواهید پیراهن سفید را در ماشین لباسشویی بشویید، لباس‌های کمتری در ماشین لباسشویی قرار دهید تا آب و مواد پاک‌کننده، آلودگی پارچه را پاک کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج