بیوگرافی آرزو رضایی + اطلاعات زندگی شخصی و عکسهای آرزو رضایی و همسرش


  آرزو رضایی بازیگر سریال سلام آقای مدیر است. در این بخش تاپ ناز بیوگرافی و اطلاعات زندگی شخصی آرزو رضایی را می خوانید و عکس هایی از او و همسرش را هم مشاهده می کنید. همچنین اطلاعاتی از زندگی هنری، یلم و سریال های این بازیگر را هم گرداوری کرده ایم. بیوگرافی آرزو رضایی … نوشته بیوگرافی آرزو رضایی + اطلاعات زندگی شخصی و عکسهای آرزو رضایی و همسرش...

بیوگرافی آرزو رضایی + اطلاعات زندگی شخصی و عکسهای آرزو رضایی و همسرش

آرزو رضایی بازیگر سریال سلام آقای مدیر است. در این بخش تاپ ناز بیوگرافی و اطلاعات زندگی شخصی آرزو رضایی را می خوانید و عکس هایی از او و همسرش را هم مشاهده می کنید. همچنین اطلاعاتی از زندگی هنری، یلم و سریال های این بازیگر را هم گرداوری کرده ایم.

بیوگرافی آرزو رضایی

آرزو رضایی بازیگر، نقاش، برنامه ریز و نوازنده متولد 19 فروردین سال 1361 در شهر تهران است. او مدرک بازیگری از دانشگاه دارد. او یک خواهر دوقلو دارد و خواهرش روانشناس است.

شروع بازیگری

او دوره های بازیگری را در موسسه کارنامه گذرانده است. نخستین پیشنهاد به او از سوی حسن فتحی برای برای در سریال شهرزاد بود و سریال شهرزاد نخستین تجربه بازیگری است.

از آثار موفق او می توان به سریال شهرزاد 2 در نقش پرستار رضایی اشاره کرد.

او در فیلم شاخه های شکسته بلوط در نقش بهجت ایفای نقش کرده است.

در فیلم متولد مرداد در نقش شیرین بازی کرد.

او در سریال سلام آقای مدیر در نقش مهناز ایفای نقش می کند.

او برنامه ریزی دو سریال پیکسل و آرام میگیریم را بعهده داشته است و تهیه کنندگی چند کار کوتاه را هم بعهده داشته است و جایزه های بین المللی گرفته است.

بیوگرافی آرزو رضایی + اطلاعات زندگی شخصی و عکسهای آرزو رضایی و همسرش

نوازندگی

آرزو رضایی از سن 16 سالگی موسیقی را شروع کرد و آموزش ساز سه تار را شروع کرد. بعدها نزد استادانی همچون استاد علی طریقا سه تار را آموزش داد و گیتار را هم نزد استاد شروین نجفیان آموخت و دفه را هم نزد استاد عندلیبی آموخت و این گونه بود که تبدیل به یک نوازنده حرفه ای شد. او گاهی خوانندگی هم می کند.

او بجز نوازندگی، نقاشی هم می کنید. نقاشی سیاه قلم و پرتره را انجام می دهد.

بیوگرافی آرزو رضایی + اطلاعات زندگی شخصی و عکسهای آرزو رضایی و همسرش

همسر آرزو رضایی

او متاهل است و یک فرزند دختر دارد. همسر او مشوق اصلی او برای بازیگری بوده است. همسرش هم هنرمند است و از اساتید تدریس پیانو است.

بیوگرافی سوگل طهماسبیبیوگرافی مهسا هاشمیبیوگرافی نیکی مظفری

تعداد رای: 0 و امتیازات: 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید