تخفیف 50 درصدی هتل های کیش در ایام برگزاری جشنواره تابستانی


تخفیف 50 درصدی هتل های کیش در ایام برگزاری جشنواره تابستانی

مسیح الله صفا افزود: تخفیف 50 درصدی هتل های جزیره برای جذب گردشگران موثر است اما کافی نیست. کنترل قیمت بلیت های هواپیما و همچنین افزایش پروازهای کیش ایر به جزیره کیش در ایام برگزاری جشنواره تابستانی اقدامی موثر در جذب گردشگران خواهد بود. همچنین رحمان سادات نجفی، مدیرعامل جامعه بازاریان گفت: 7دستگاه خودرو پژو 206 توسط جامعه بازاریان برای اهدای...

مدیر عامل جامعه هتلداران کیش از تخفیف ۵۰ درصدی هتل های کیش در ایام جشنواره خبر داد و گفت: «این تصمیم با همکاری هتلداران اجرایی می شود و بر حسن انجام کار نظارت دقیق صورت می گیرد.»

مسیح الله صفا افزود: تخفیف ۵۰ درصدی هتل های جزیره برای جذب گردشگران موثر است اما کافی نیست.

کنترل قیمت بلیت های هواپیما و همچنین افزایش پروازهای کیش ایر به جزیره کیش در ایام برگزاری جشنواره تابستانی اقدامی موثر در جذب گردشگران خواهد بود.

همچنین رحمان سادات نجفی، مدیرعامل جامعه بازاریان گفت: ۷دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ توسط جامعه بازاریان برای اهدای جوایز آخر هفته و اهدای ۴۰۰ میلیون تومان از طریق هدیه کار توسط یک حامی برای اهدا به گردشگران به مناسبت جشنواره تابستانی پیش بینی شده است.

سادات نجفی از استقرار کانتر اطلاع رسانی به گردشگران در فرودگاه کیش خبر داد و گفت: مسافران می توانند با مراجعه به این میز اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

« دنیای سفر » این نوشته را از « دنیای اقتصاد » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هتلداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل