مودل امریکایی: پسر وزیر دفاع پیشین افغانستان بر من تجاوز جنسی نموده است


سارا گولدن، مودل امریکایی ادعا کرده که پسر وزیر دفاع پیشین افغانستان بری وی تجاوز کرده است به گزارش از رسانه‌های امریکایی و به نقل از سارا گولدن،‌ مودل مشهور امریکایی، پسر یک مقام پیشین حکومت افغانستان بافریب بر وی تجاوز نموده است. سارا گولدن یک مودل مشهور امریکایی در نیویارک ادعا کرده است که حامد وردک پسر رحیم وردک وزیر دفاع پیشین دولت...

مودل امریکایی: پسر وزیر دفاع پیشین افغانستان بر من تجاوز جنسی نموده استسارا گولدن، مودل امریکایی ادعا کرده که پسر وزیر دفاع پیشین افغانستان بری وی تجاوز کرده است

به گزارش از رسانه‌های امریکایی و به نقل از سارا گولدن،‌ مودل مشهور امریکایی، پسر یک مقام پیشین حکومت افغانستان بافریب بر وی تجاوز نموده است.

سارا گولدن یک مودل مشهور امریکایی در نیویارک ادعا کرده است که حامد وردک پسر رحیم وردک وزیر دفاع پیشین دولت افغانستان در هفته‌ی آخر برج جولای ۲۰۱۸ هنگامی که هردو به شهر میامی امریکا سفر میکردند، بروی تجاوز جنسی نموده است.

سارا گولدن گفته است که که حامد وردک دانش‌اموخته دانش‌گاه جورج تاون امریکا است که تقریباً یک دهه قبل از طریق یک دوست سارا باوی معرفی شده بود.

سارا همچنان گفته است:

حامد وردک یک شخص عیاش و محفلی است که از خرچ و مصرف پول‌هایش هیچ دریغ نمی کند. او همواره برایم هدایا می‌خرید و می‌گفت که هیچ رشته‌ی میان ما وجود ندارد. او از پول‌هایش به عنوان ابزار نفوذ بالای همه استفاده می‌کند.

سارا در شکایتش به محکمه گفته است که پس از درخواست چندین ساله از سوی حامد وردک، او موافقت کرده بود با وی ببیند اما بعد از سپری نمودن یک ماه رابطه عاشقانه با همدیگر، حامد وردک در جریان نخستین تعطیلات استقلال، باوی رفتار خشونت آمیز نموده است.

سارا همچنان گفته است که او میخواست رابطه اش را با وردک قطع کند،‌ اما اقای وردک بالای فشار آورده و او را از نگاه جنسی مورد حمله قرار داده است.

منبع افزوده است که حامد وردک نیز علیه سارا گولدن در محکمه مبنی بر اینکه سارا به هدف پول‌دار شدن با وی رابطه دروغین برقرار کرده است، شکایت نموده است و همچنان ادعا کرده است تا ۲۰ هزار دالری که به منظور تداوی سگ مریض سارا مصرف نموده است را دوباره حصول کند.

در همین حال الیکس فیلد وکیل مدافع حامد وردک اتهامات وارده بر موکلش را بی‌اساس می‌‌خواند.

حامد وردک پسر ۴۴ ساله رحیم وردک،‌ وزیر دفاع پیشین افغانستان است که در سال ۲۰۰۹ قرارداد ۳۶۰ میلیون دالری را به هدف انتقال وسایل نظامی امریکا به افغانستان، با حکومت ایالات متحده امریکا عقد نموده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی