روزانه 20 هزار تماس با پلیس 110 خراسان رضوی گرفته می شود


روزانه 20 هزار تماس با پلیس 110 خراسان رضوی گرفته می شود

سبزوار- ایرنا- روزانه حدود 20 هزار تماس تلفنی با پلیس 110 خراسان رضوی برقرار می شود که 50 درصد آنها منجر به عملیات فوریت های پلیسی می‌ گردد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در سبزوار گفت: نیروی انتظامی با تمام تجهیزات و نیروهای خود آماده مقابله با هرگونه تهدید علیه امنیت شهروندان است.
سردار محمد کاظم تقوی افزود: امسال نیروی انتظامی بر مبنای رهنودهای رهبر معظم انقلاب برای پیشبرد اهداف سازمانی ۱۲ اولویت را برنامه ریزی کرده است.
وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی سبزوار اظهار داشت: این شهرستان دروازه ورودی خراسان رضوی و پذیرای مشتاقان زیارت حضرت امام رضا (ع) است و بیش از ۶۵ درصد زائرانی که قصد تشرف به بارگاه منور رضوی را دارند از جاده‌های سبزوار عبور می‌کنند.

وی گفت: شهرستان سبزوار باید در امنیت جاده‌ها و مامن زائران سرآمد باشد.
سردار تقوی افزود: از آنجا که زائران حرم حضرت امام رضا (ع) فاصله طولانی کویر شهرستان شاهرود در استان سمنان به سبزوار را طی می‌کنند تلاش نیروی انتظامی ایجاد شرایط مطلوب در این مسیر و کاهش سوانح و تلفات جاده‌ای است.
وی اظهار داشت: جاده‌های سبزوار، از شاهراه‌های کشور در زمینه‌های مختلف است بطوریکه سال گذشته بزرگترین محموله مواد مخدر استان از این جاده‌ها کشف شد.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

۸۱۴۵/۷۴۹۵/‏‬ ۶۰۵۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !