بازگشت بازیگر سرشناس ایرانی پس از سالها به صحنه با «حسن کچل»


بازگشت بازیگر سرشناس ایرانی پس از سالها به صحنه با «حسن کچل» نوشته بازگشت بازیگر سرشناس ایرانی پس از سالها به صحنه با «حسن کچل» اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

بازگشت بازیگر سرشناس ایرانی پس از سالها به صحنه با «حسن کچل»بازگشت بازیگر سرشناس ایرانی پس از سالها به صحنه با «حسن کچل»امید اسدی، کارگردان و بازیگر جوان تئاتر قرار است نمایش «حسن کچل» به قلم علی حاتمی را روی صحنه ببرد.
نمایش «حسن کچل» قرار است از پنجم مردادماه در تماشاخانه ایران تماشا روی صحنه رود. از نکات مهم این نمایش بازگشت رضا رویگری پس از ده سال به دنیای تئاتر است.
رضا رویگری در این نمایش در کنار علی فتحعلی، امید اسدی، عباس بهمنش، بیتا بزم آور، داوود اسدالهی، تارا کریمی، آوا اصیلیان، زهرا فلاح، علی حیدری، محمد حسن مسعودی، علی اصغر ایزی، بابک اکبری، ساغر صمدی، متین محجوب ایفای نقش می‌کنند. البته پیشتر امید اسدی، کارگردان نمایش گفته بود مهدی میامی و فرج‌الله گل سفیدی نیز در این نمایش ایفای نقش خواهند کرد که به نظر می‌رسد این اتفاق رخ نداده است.
«حسن کچل» داستان پسری است که به خاطر کچل بودن از جامعه منزوی شده است و با فریب بی‌بی از خانه بیرون می‌آید و وارد یک ماجراجویی طولانی می‌شود.
امید اسدی خود تهیه‌کنندگی نمایش را برعهده دارد.
دیگر عوامل نمایش عبارتند از طراح صدا و تنظیم موسیقی: علی سینا رضانیا، دستیاران: علی اصغر ایزی، شهرآشوب مفتاحی، ملیسا افتخاری، منشی صحنه: مهدیه سادات آهنچی، طراح حرکات فرم: داوود اسدالهی، مشاور کارگردان: علی سینا رضانیا، روابط عمومی: فریبا جدیدی، مدیر رسانه: بهروز فائقیان، مشاوران رسانه: علیرضا عباسی، جعفر پاکزاد، کارگردان تیزر و نماهنگ: رضا زنده جاه، طراح پوستر: محمد آل احمد، طراح بروشور: جواد نقدی و عکاس: بابک حقی.
این نمایش تا نهم شهریور، هر شب رأس ساعت ۲۱ در تماشاخانه ایران‌تماشا روی صحنه می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن