تست مقاومت بدنه ى فورد اف 150 | فیلم


بیش از 40 سال از عرضه اولین مدل وانت فورد با کد F150 می‌گذرد و این خودرو هرسال در رتبه اول تا پنجم پرفروش‌ترین خودروهای امریکا جای داشته است. وانت محبوب فورد، بیشتر برای امریکا و کانادا ساخته می‌شود و فروش رسمی و گسترده در دیگر نقاط جهان ندارد. این در حالی است که در سال 2016، فروش این پیکاپ فول سایز به بالاترین رقم در تاریخ خود رسیده و بیش از...

بیش از ۴۰ سال از عرضه اولین مدل وانت فورد با کد F150 می‌گذرد و این خودرو هرسال در رتبه اول تا پنجم پرفروش‌ترین خودروهای امریکا جای داشته است. وانت محبوب فورد، بیشتر برای امریکا و کانادا ساخته می‌شود و فروش رسمی و گسترده در دیگر نقاط جهان ندارد. این در حالی است که در سال ۲۰۱۶، فروش این پیکاپ فول سایز به بالاترین رقم در تاریخ خود رسیده و بیش از ۹۶۶ هزار دستگاه فروخته است.

پیشرانه توربو دیزل ۸ سیلندر فورد، که مدت‌ها است برای آن تبلیغ می‌کند، قرار است یکی از گزینه‌های قابل سفارش برای F150 باشد. این موتور ۳ لیتری، تابستان ۲۰۱۸ عرضه رسمی خواهد شد، درحالی‌که پیشرانه‌های بنزینی از پاییز آینده در دسترس خواهند بود. به نظر می‌رسد این پیشرانه دیزلی ۳ لیتری، مشابه نسخه موسوم به شیر دیزل (Lion diesel) باشد.

(۱۸۹)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...