تخلف عجیب و جنجالی معاون وزیر آموزش و پرورش + اسناد


رکنا: معاون وزیر آموزش و پرورش طی نامه‌ای خطاب به خودش درخواست تامین هزینه‌های تحصیل خود را مطرح می‌کند که نهایتاً مورد موافقت قرار می گیرد!

میزان حقوق دریافتی یکی از معاونان فعلی وزارت آموزش و پرورش در هر ماه معادل ۲۰ میلیون و ۸۰ هزار تومان است و این رقم بدون احتساب ساعات اضافه کار این معاون است. این در حالی است که هم‌اکنون دولت حقوق‌های ۲.۵ تا ۵ میلیون تومانی را ۱۸ درصد افزایش داده است.

اما از همین شخص، اسناد جدیدی مبنی بر کمک یکی از سازمان‌های زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش برای تامین هزینه‌های تحصیلی وی منتشر شده است، بر این اساس معاون وزیر آموزش و پرورش در رشته علوم تربیتی (فلسفه تعلیم و تربیت) قبول می‌شود.

وی در همین زمینه به رئیس یکی از سازمان‌های زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش یعنی خودش نامه‌ای تنظیم کرده و طی آن خواستار تامین هزینه‌های تحصیلی خود می‌شود.

بر اساس مستندات موجود معاون وزیر آموزش و پرورش که خود نامه درخواست تامین هزینه‌های دانشگاه را خطاب به رئیس این سازمان (یعنی خودش!) می‌زند نهایتاً زیر نامه پاراف کرده و دستور می‌دهد که اداره رسیدگی و اعتبارات این سازمان برای دریافت نامه و پرداخت شهریه اقدام کند.

نهایتاً اداره رسیدگی و اعتبارات این سازمان ذیل دستور او عنوان می‌کند که از محل خارج از منابع اقدام می‌شود. بر اساس درخواست معاون وزیر مبلغ کل درخواست و قرارداد را برای مرحله اول یک ۱۲۰ میلیون ریال پرداخت فیش واریزی را به دفتر معاونت آموزشی ارسال کرد و همچنین مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال در وجه از حساب جاری بانک ملی شعبه دانشگاه تربیت معلم پس از عقد قرارداد و قبل از شروع دوره پرداخت کرد.

کمک ۲۲ میلیونی برای کمک هزینه تحصیل از جیب بیت‌المال!

تخلف عجیب و جنجالی معاون وزیر آموزش و پرورش + اسناد

تخلف عجیب و جنجالی معاون وزیر آموزش و پرورش + اسناد

تخلف عجیب و جنجالی معاون وزیر آموزش و پرورش + اسناد

در بخش زیر مدارک و مستندات مربوط به نامه درخواست معاون وزیر آموزش و پرورش به همراه فیش‌های واریزی برای هزینه تحصیلی آمده است:

*حق ماموریت ۹ میلیونی در فیش حقوقی

*بر اساس مستند دیگری، مبلغ ۹ میلیون و ۱۳۲ هزارتومان با عنوان فوق‌العاده مدیریت و حق ماموریت از تاریخ ۱ خردادماه سال جاری به فیش حقوقی وی اضافه شده است که تصویر دستور آن در بخش زیر آمده است:

تخلف عجیب و جنجالی معاون وزیر آموزش و پرورش + اسناد

همچنین حکم کارگزینی این فرد و حقوق ۲۰ میلیون تومانی او البته بدون احتساب اضافه کار در بخش زیر آمده است:

تخلف عجیب و جنجالی معاون وزیر آموزش و پرورش + اسناد

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به این موضوع ورود کرده و قرار است در نشست کمیسیون این مسئله را مورد رسیدگی قرار دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چیستان | کدام شهر ایران است، که خوردن بخش اول آن کشنده؛ اما بخش دومش را روزانه می‌خورند؟