پرداخت 93 درصد تسهیلات ابلاغی مشاغل خانگی خراسان شمالی


پرداخت 93 درصد تسهیلات ابلاغی مشاغل خانگی خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- رئیس کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان شمالی گفت: بانک های این استان 93 درصد تسهیلات مشاغل خانگی را که در سال گذشته ابلاغ شده بود، پرداخت کردند.

علی اصغر هدایتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، مجموع اعتبار ابلاغ شده پارسال در بخش مشاغل خانگی را ۱۱۶ میلیارد ریال ذکر کرد که توسط ۶ بانک عامل ملی، ملت، صادرات، سپه، کشاورزی و رفاه قابل پرداخت بوده است.

وی اظهار داشت: از این میزان با توجه به عدم تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار توسط برخی بانک ها، تنها ۹۷ میلیارد ریال تخصیص یافت که ۸۹ میلیارد و ۸۴۸ میلیون ریال آن به ۸۲۴ طرح پرداخت شد.

هدایتی، بیشترین پرداختی را مربوط به بانک ملی دانست و گفت: مابقی پرونده هایی که تا کنون پرداختی از این ناحیه نداشته اند در اعتبارات سال ۹۸ گنجانده می شود.

وی یادآور شد: همچنین از ۳۰۰ میلیارد ریال سهمیه ابلاغی برای اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ۲۹۳ میلیارد و ۳۹۶ میلیون ریال، معادل ۹۸ درصد مجموع اعتبارات تخصیصی جذب شد.

وی افزود: این اعتبار برای هزار و ۵۰۴ پرونده و توسط ۱۱ بانک عامل پرداخت شده که بیشترین آن با ۱۳۶ میلیارد ریال، توسط بانک ملی پرداخت شده است.

رئیس کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان شمالی اظهار داشت: این در حالی است که از ۹۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار تخصیصی برای اشتغال مددجویان بهزیستی نیز ۷۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال، معادل ۸۰ درصد آن به ۳۸۷ پرونده پرداخت شده است.

کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان شمالی شامل ۱۱ بانک دولتی است.

ط/۵۱۳۲ ‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !