والتری بوتاس آماده برای صندلی فراری!


فرمول یک ایران – والتری بوتاس، راننده فنلاندی تیم مرسدس بیان کرده است که اگر قرارداد وی با مرسدس به سرانجام نرسد، در صورت داشتن پیشنهادی از سمت فراری، آماده پیوستن به این تیم می باشد. سباستین فتل تا پایان فصل آینده با فراری قرارداد دارد اما به دلیل نارضایتی از وضعیت فعلی فرمول یک و قوانینش، همیشه با سوال مربوط به بازنشستگی اش روبرو بوده است. با...

فرمول یک ایرانوالتری بوتاس، راننده فنلاندی تیم مرسدس بیان کرده است که اگر قرارداد وی با مرسدس به سرانجام نرسد، در صورت داشتن پیشنهادی از سمت فراری، آماده پیوستن به این تیم می باشد.

سباستین فتل تا پایان فصل آینده با فراری قرارداد دارد اما به دلیل نارضایتی از وضعیت فعلی فرمول یک و قوانینش، همیشه با سوال مربوط به بازنشستگی اش روبرو بوده است. با این حال قهرمان چهار دوره فرمول یک بارها تاکید کرده که او چنین قصدی نداشته و هنوز هم از رانندگی و مسابقه دادن لذت می برد اما باید دید که تصمیم او در انتهای فصل چگونه است. بوتاس نیز فعلا در شرایطی قرار دارد که نمی داند در سال بعد یعنی 2020 در تیم مرسدس ماندگار خواهد بود یا خیر و این مسئله فعلا حواشی زیادی را ساخته است.

والتری بوتاس آماده برای صندلی فراری!والتری بوتاس آماده برای صندلی فراری! والتری بوتاس و چارلز لکلرک – فرانسه 2019

بوتاس در مصاحبه ای بیان کرد:

من فکر می کنم که به تیم مرسدس نشان داده ام که لیاقت این صندلی را دارم ولی باید منتظر نتیجه مسابقات بعدی باشیم.

هیچ چیزی هنوز امضاء نشده است ولی می توانم بگویم فعلا همه چیز خوب پیش می رود. البته اگر به خاطر لوییس نبود، من مسابقات بیشتری را پیروز می شدم. اما صادقانه بگویم این مسئله باعث نمی شود چیزی عوض شود و تنها من به یک راننده قدرتمندتر تبدیل می شوم.

اگر لازم شود که مرسدس را ترک کنم، دوست دارم در تیمی که پشت سر مرسدس و در جایگاه دوم قرار دارد رانندگی کنم که این تیم فعلا فراری می باشد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی