نظر جرمی کلارکسون در مورد لوتوس اویجا چیست؟


نظر جرمی کلارکسون در مورد لوتوس اویجا چیست؟

لوتوس چندی پیش سرانجام هایپرکار خود بنام اویجا را رونمایی کرد که خودروی دیوانه‌واری است اما آیا توانسته نظر جرمی کلارکسون را هم به خود جلب کند؟ این روزنامه‌نگار خودرویی و مجری گرند تور به خاطر علاقه به خودروهای عملکردی بنزینی و تمسخر هر خودرویی که از الکتریسیته نیرو می‌گیرد مشهور است. درنتیجه مطمئناً وی... The post نظر جرمی کلارکسون در مورد...

لوتوس چندی پیش سرانجام هایپرکار خود بنام اویجا را رونمایی کرد که خودروی دیوانه‌واری است اما آیا توانسته نظر جرمی کلارکسون را هم به خود جلب کند؟ این روزنامه‌نگار خودرویی و مجری گرند تور به خاطر علاقه به خودروهای عملکردی بنزینی و تمسخر هر خودرویی که از الکتریسیته نیرو می‌گیرد مشهور است. درنتیجه مطمئناً وی علاقه‌ای به اویجا ندارد.

نظر جرمی کلارکسون در مورد لوتوس اویجا چیست؟

کلارکسون در ویدئویی گفته است هرچند اویجا خودروی بسیار زیبایی است و نظر افرادی که به خودروهای عملکرد بالای الکتریکی علاقه دارند را به خود جلب می‌کند اما این لوتوسی نیست که او خواهان خریدش باشد. او می‌گوید ترجیح می‌دهد بجای اویجا، یک لوتوس اسپریت V8 داشته باشد. هرچند دیدگاه کلارکسون قابل‌درک است ولی چه دوست داشته باشیم چه نه، خودروی پرفورمنس الکتریکی رفته‌رفته در حال عرضه به بازار هستند و شاید روزی اثری از موتورهای خوش‌صدای بنزینی در سینهٔ سوپراسپرت‌ها نباشد.

نظر جرمی کلارکسون در مورد لوتوس اویجا چیست؟

لوتوس امیدوار است با اویجا به پیشروی بخش خودروهای عملکردی تبدیل شود که این می‌تواند برای این شرکت کوچک بریتانیایی که طی سال‌های اخیر درگیر مشکلات مدیریتی و مالی بوده است خوب باشد. اویجا به چهار موتور الکتریکی مجهز است که مجموعاً 2000 اسب بخار قدرت و 1700 نیوتن متر گشتاور دارند. لوتوس می‌گوید این هایپرکار ظرف کمتر از 9 ثانیه از صفر به سرعت 300 کیلومتر بر ساعت می‌رسد درحالی‌که برای مقایسه ریماک C-Two برای انجام این کار به 11.8 ثانیه زمان نیاز دارد. از اویجا تنها 130 دستگاه ساخته خواهد شد.

نظر جرمی کلارکسون در مورد لوتوس اویجا چیست؟


[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس