خیّران پلدشتی بیش از 1.7 میلیارد ریال به ایتام کمک کردند


خیّران پلدشتی بیش از 1.7 میلیارد ریال به ایتام کمک کردند

ارومیه - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدشت گفت: خیّران این شهرستان، یک میلیارد و 750 میلیون ریال طی سه ماه نخست سال‌جاری به ایتام کمک کردند که 2.8 برابر مدت مشابه سال گذشته است.

بهمن رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر ۱۴۳ فرزند یتیم و ۲۰۷ فرزند خانواده بی بضاعت در قالب طرح های اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد هستند.

وی اضافه کرد: ۹۸۱ خیّر نیز برای کمک در قالب طرح های اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد امام خمینی (ره) ماکو همکاری دارند.

وی بیان کرد: رفع مشکلات ایتام در زمینه تأمین مخارج، ازدواج، اشتغال، تحصیل و درمان از جمله مواردی است که توسط حامیان انجام می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدشت ادامه داد: افراد نیکوکار می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از ایتام، یتیم موردنظر خود را نیز برای کمک های مالی مستمر انتخاب کنند.

کمیته امداد امام خمینی (ره) از اسفندماه سال ۱۳۵۷ فعالیت خود را با فرمان امام راحل برای رسیدگی به وضعیت محرومان و کمک به آنها از طریق دریافت کمک های مردمی آغاز کرد و ۴۰ سال از فعالیت این نهاد می گذرد.

در سال های نخست، وظیفه این نهاد تنها کمک مادی به مددجویان و متقاضیان بود اما در سال های اخیر وظایف دیگری نیز به این نهاد محول شده که ارائه کمک های مشاوره ای بخشی از این وظایف است.

در شهرستان پلدشت ۲ هزار و ۷۰۵ خانوار با شش هزار و ۹۰۰ نفر جمعیت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) است؛ شهرستان پلدشت در شمال آذربایجان غربی واقع شده است.

۷۱۳۲/‌۲۰۹۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی