خسارت 15 میلیارد ریالی توفان به تاسیسات برق ایرانشهر


خسارت 15 میلیارد ریالی توفان به تاسیسات برق ایرانشهر

زاهدان- ایرنا- مدیر امور برق ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: توفان 2 روز گذشته 15 میلیارد ریال به تاسیسات برق این شهرستان خسارت وارد کرده است.

وحید حدادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: توفان ۲ روز گذشته به هشت کیلومتر از شبکه ضعیف، پنج کیلومتر شبکه متوسط و ۲ دستگاه ترانس برق خسارت وارد کرد.

وی افزود: همچنین براثر توفان به هزار و ۵۰۰ دستگاه لوازم اندازه گیری مشترکین برق ایرانشهر خسارت وارد شده است.

مدیر امور برق ایرانشهر گفت: بیشترین خسارت وارد شده به شبکه برق در روستاهای ابتر، دامن و شهر ایرانشهر بوده است.

وی با بیان اینکه برق این مناطق پس از سه ساعت قطعی با همکاری مردم برطرف شد افزود: هم اینک ۱۲ تیم از کارکنان برق ایرانشهر در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

حدادی افزود: برای عملکرد مناسب در زمان توفان و بارش‌ها گروه‌های عملیاتی مدیریت های برق شهرستان ایرانشهر و سایر واحدها سازماندهی شده‌اند

توفان بی‌سابقه با سرعت ۱۵۸ کیلومتر بر ساعت ایرانشهر را درنوردید

به گفته رئیس اداره هواشناسی ایرانشهر سرعت لحظه‌ای توفان در ایرانشهر روز پنجشنبه گذشته (۲۷ تیر) به ۱۵۸ کیلومتر بر ساعت رسید و شعاع دید افقی در محدوده فرودگاه این شهر را به ۵۰ متر کاهش داد و رکورد ۵۰ ساله را شکست.

پردل رستگار اظهار داشت: این توفان رکورد ۵۰ ساله بیشینه سرعت وزش باد در ایرانشهر را نیز شکست و برای نخستین بار از زمان تأسیس ایستگاه هواشناسی در این شهر ثبت شد.
وی افزود: رکورد قبلی سرعت وزش باد در ایرانشهر به ۹ مرداد سال ۱۳۴۸ بر می‌گردد که بیشینه سرعت وزش باد به ۱۴۸ کیلومتر بر ساعت رسیده بود.

۷۳۱۴**۳۲۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل