تکمیل زنجیره ارزش با اشتراک گذاری ظرفیت‌های پست


تکمیل زنجیره ارزش با اشتراک گذاری ظرفیت‌های پست

اشتراک گذاری امکانات و ظرفیت‌های پست با سایر کسب و کارها، زنجیره ارزش خدمات را تکمیل می‌کند

تکمیل زنجیره ارزش با اشتراک گذاری ظرفیت‌های پستبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، محمدرضا قادری افزود: شبکه IT و امکانات لجستیکی و حمل و نقل گسترده در کنار نیروی انسانی متخصص در سراسر کشور، آماده همکاری با کسب و کار‌های نوپا و خلاق در ارایه خدمات و سرویس‌های متنوع پستی است.
وی با اشاره به اینکه سکوی تجارت الکترونیک پست (ستاپ) به عنوان یک سکوی ملی، به دنبال رقابت با سایر کسب و کار‌ها نیست، تصریح کرد: در برنامه تحول دیجیتال، شرکت ملی پست ماموریت اصلی خود را پرکردن خلا‌های موجود در تامین نیاز‌های بازار تعریف کرده است.
این عضو هیئت مدیره با تاکید بر اینکه، امروزه زنجیره ارزش فقط ارایه خدمات لجستیک نیست، اظهار داشت: در ماموریت جدید، به دنبال بازتعریف نقش سنتی پست، متناسب با گسترش عرصه تجارت الکترونیک در سطح داخلی و خارجی هستیم.
وی شکل گیری کسب و کار‌های استارت آپی خلاق و توانمند در کشور و تامین بخشی از نیاز مشتریان توسط آن‌ها را یادآور شد و افزود: با اجرای ستاپ و اشتراک گذاری ظرفیت‌های پست، عرصه تامین نیاز‌های مشتریان و ارزش آفرینی هم برای کسب و کار‌های خصوصی و هم شبکه پستی کشور گسترده‌تر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه اجرای مدل اقتصاد دیجیتالی، یک مدل سلیقه‌ای در شرکت ملی پست نیست، افزود: امروزه در تمامی شرکت‌های موفق دنیا از جمله شرکت‌های پست، این مدل کسب و کار به عنوان یک رویکرد استراتژیک، مورد استفاده قرار گرفته است.
عضو هیئت مدیره دغدغه کسب و کار‌های بخش خصوصی در همکاری با بخش دولتی به دلیل تغییر رویکرد‌ها و خط مشی‌ها متناسب با تغییرات مدیریتی را مهم برشمرد و گفت: در اجرای طرح تحول دیجیتال پست، به دنبال بالابردن سطح کیفی بازگشت ناپذیر ارایه خدمات هستیم و این می‌تواند بزرگترین تضمین همکاری با بخش خصوصی باشد.
وی مخاطب پست را همه مردم در مناطق مختلف کشوردانست و افزود: شرکای پست تنها استارت آپ‌های بزرگ و مطرح نیستند بلکه از همکاری با تمامی تولیدکنندگان و عرضه کنندگان خرد و کلان کالا و خدمات در کشور استقبال می‌کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید