بیگانگان به بازی Red Dead Redemption 2 راه می‌یابند!


رسانه کلیک – بر اساس گزارش یک فرد ناشناس، به نظر می رسد موجودات بیگانه به دنیای بازی Red Dead Redemption 2 قدم می گذارند! استودیوی راک استار گیمز علاوه بر پشتیبانی از شاهکار تکرار نشدنی خود یعنی GTA V، کماکان با عرضه بسته های گوناگون، محتویات جدیدی را به بازی «رد دد ردمپشن 2» […] نوشته بیگانگان به بازی Red Dead Redemption 2 راه می‌یابند! اولین...

رسانه کلیک – بر اساس گزارش یک فرد ناشناس، به نظر می رسد موجودات بیگانه به دنیای بازی Red Dead Redemption 2 قدم می گذارند!

بیگانگان به بازی Red Dead Redemption 2 راه می‌یابند!بیگانگان به بازی Red Dead Redemption 2 راه می‌یابند!بیگانگان به بازی Red Dead Redemption 2 راه می‌یابند!

استودیوی راک استار گیمز علاوه بر پشتیبانی از شاهکار تکرار نشدنی خود یعنی GTA V، کماکان با عرضه بسته های گوناگون، محتویات جدیدی را به بازی «رد دد ردمپشن 2» اضافه می کند. در همین رابطه، اخیرا گمانه زنی هایی در خصوص بسته الحاقی جدید این عنوان در سراسر فضای مجازی به گوش می رسد که بر اساس آن، ظاهرا بازیکنان به زودی میزبان موجودات بیگانه و فضایی خواهند بود.

طبق گفته یک فرد ناشناس، استودیوی راک استار گیمز چند وقتی است روی توسعه بسته‌ الحاقی جدید بازی Red Dead Redemption 2 مشغول به کار است که این بسته در اوایل سال 2020 میلادی راهی بازار خواهد شد. ناشر این خبر مدعی است داستان بسته مذکور حول موجودات بیگانه می چرخد که حال و هوا و ظاهر دنیای رد دد ردمپشن 2 را به کلی تغییر خواهد داد. در انتها، او اعلام کرده که اطلاعات فوق را از طریق یکی از طراحان این بسته الحاقی به دست آورده است.

با همه این ها، استودیوی راک استار گیمز تاکنون هیچ واکنشی در خصوص این گزارش از خود نشان نداده و هنوز هیچ بسته الحاقی داستانی برای بازی Red Dead Redemption 2 معرفی نشده است. البته، هرچند هنوز هیچ مدرکی برای تایید و تشخیص صحت این گزارش در دست نیست، اما نباید فراموش کرد که پیش تر شاهد عرضه بسته الحاقی Undead Nightmares برای نسخه اول این مجموعه بودیم. بسته ای که زامبی های دیوانه و صدالبته سرسختی را به بازی اضافه و بازیکنان را با چالش های کاملا جدیدی روبه‌رو کرد. از این رو، چندان بعید نیست که بسته الحاقی داستانی جدید بازی Red Dead Redemption 2 روی موجودات بیگانه تمرکز داشته باشد.

بیگانگان به بازی Red Dead Redemption 2 راه می‌یابند!

در دیگر خبرهای مرتبط با مجموعه رد دد ردمپشن، به نظر می رسد شرکت راک استار گیمز در حال حاضر روی ساخت بازی Red Dead Redemption Remake فعالیت می کند. طبق گزارش ها، این عنوان بازسازی شده نسخه اول این فرانچایز بوده که برای عرضه در اواخر سال 2020 میلادی و یا در اوایل سال 2021 میلادی برنامه ریزی شده است (بازی Red Dead Redemption Remake در دست ساخت است).

شایان ذکر است؛ هم اکنون می توانید بازی محبوب Red Dead Redemption 2 را روی دو کنسول نسل هشتم پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تجربه کنید. با وجود گمانه زنی های متعدد، لیکن همچنان خبری از عرضه نسخه رایانه شخصی این بازی نیست.

Source: GamingBolt

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش