اجرای طرح «بلاغ» در مساجد خوزستان


اجرای طرح «بلاغ» در مساجد خوزستان

گروه اجتماعی ــ در پی نشست مشترک اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد مهدویت استان خوزستان از امروز، 1 مردادماه طرح مهدوی «بلاغ» اجرا می‌شود.

اجرای طرح «بلاغ» در مساجد خوزستان

بنا بر اعلام، معاونت فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد حضرت مهدی موعود(عج)، طرح «بلاغ» به منظور پاسخ به سؤالات مهدوی اعتقادی در 300 مسجد کشور با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اجرا می‌شود.

سیداحمد پورفرجی، مسئول بنیاد فرهنگی مهدی موعود(ع) خوزستان در گفت‌‌وگو با ایکنا از خوزستان، درباره اجرای طرح بلاغ در مساجد گفت: 30 تیر نشست مشترکی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در ارتباط با اجرای این طرح در تعدادی از مساجد استان برگزار شد.

وی گفت: بر اساس این نشست مصوب شد استادانی از سوی بنیاد مهدویت به منظور اجرای این طرح در مساجد استان معرفی و فضای جلسات در مساجد استان فراهم شود.

پورفرجی اظهار کرد: این طرح در راستای غنی کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در سطح مساجد در حوزه مهدویت اجرا می‌شود و تاکنون برخی از مساجد در سطح اهواز و شهرستان‌ها این طرح را آغاز کرده‌اند.

مسئول بنیاد فرهنگی مهدی موعود(ع) خوزستان در پایان اعلام کرد: طرح بلاغ با موضوع جلسات مهدویت از امروز یک مرداد در تعدادی از مساجد استان خوزستان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وزارت دفاع روسیه: 251 پهپاد و 33 موشک "ومپایر" اوکراین در یک روز سرنگون شد