بازیکن تیم زنان یوونتوس: اجازه نداشتیم درباره ماجرای تجاوز رونالدو صحبت کنیم


بازیکن تیم زنان یوونتوس: اجازه نداشتیم درباره ماجرای تجاوز رونالدو صحبت کنیم

پترونلا اکروت می گوید که حضور در یوونتوس مانند یک زندان بود چرا که هم تیمی های او حق نداشتند درباره…

پترونلا اکروت می گوید که حضور در یوونتوس مانند یک زندان بود چرا که هم تیمی های او حق نداشتند درباره اتهام تجاوز کریستیانو رونالدو صحبت کنند

بازیکن تیم زنان یووه: صحبت راجع به اتهام تجاوز رونالدو ممنوع بود

اکروت فصل گذشته به یوونتوس کمک کرد که قهرمانی در سری آ را جشن بگیرد اما پس از آن تصمیم گرفت که به زادگاه خود برگشته و به یکی از تیم های سوئدی بپیوندد.

او در یک مصاحبه با یکی از روزنامه های این کشور درباره این که چطور مسئولان یووه صحبت درباره پرونده تجاوز رونالدو را برای آنها ممنوع کردند حرف هایی را مطرح کرده است.

این مدافع گفت:

" من تلاش کردم که از زاویه بازتری به مسائل نگاه کنم و به عنوان یک فوتبالیست و یک انسان پیشرفت کنم. در آخر من حق داشتم بمانم حتی اگر چیزهای عجیبی رخ داده بود. دیدگاه من درباره نحوه رفتار با مردم با آنها متفاوت بود. فکر نمی کنم رفتار با زنان فوتبالیست خارجی مانند رفتار با زنان فوتبالیست ایتالیایی بود.

موقعیت های عجیبی به وجود می آمد که بعدها به آن عادت کردم. من می فهمم که راه هایی برای مدیریت مسائل وجود داشت اما بعضی از آنها خوب نبود. ما حق صحبت درباره پرونده تجاوز رونالدو را نداشتیم. ساکت ماندیم و اشاره ای به آن نکردیم. تنها چیزی که مهم بود کار برای ارزش های باشگاه بود.

من خیلی نزدیک نمی شدم چون حس می کردم نظراتم ارزشی ندارد. احساسی شبیه به این بود که در زندان هستم. نمی توانستم کارهایی که می خواهم را انجام دهم. احساس می کردم ممکن است بخشی از خودم را از دست بدهم. و واقعا شرایط سختی بود. "



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت