راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019


دامن زنانه مجلسی یک مدل از همان مدل دامن‌هایی است که از قدیم در کمد مادربزرگمان و حالا در کمد هر خانم شیک‌پوشی که اهل مد روز است، دیده می‌شود. این مدل دامن بلند شیک از بهار 98 وارد فشن ایران شد و در استایل خیابانی و مهمانی‌های خانم‌های ایرانی قرار گرفت. با این حال … نوشته راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019 اولین بار در...

راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019

دامن زنانه مجلسی یک مدل از همان مدل دامن‌هایی است که از قدیم در کمد مادربزرگمان و حالا در کمد هر خانم شیک‌پوشی که اهل مد روز است، دیده می‌شود. این مدل دامن بلند شیک از بهار ۹۸ وارد فشن ایران شد و در استایل خیابانی و مهمانی‌های خانم‌های ایرانی قرار گرفت.

با این حال اگر طرفدار لباس‌های خاص و خنک تابستانی هستید، دامن زنانه بلند یک گزینه مناسب برای استایل شیک و تابستانه شما است، بنابراین از پوشیدن دامن بلند مجلسی نترسید و این مدل دامن را وارد کمد خود کنید.

فرقی نمی‌کند قد شما چقدر است، بلند هستید یا کوتاه، چاق هستید یا لاغر، دامن بلند مناسب هر خانمی است که می‌خواهد در فصل تابستان و بهار و حتی پاییز و زمستان، یک استایل شیک و مجلسی داشته باشد. با این حال ممکن است پیش از خرید دامن بلند زنانه سوالاتی در ذهنتان شکل بگیرید. این مقاله را دنبال کنید تا پاسخ سوالات احتمالی خود را درباره دامن بلند مجلسی زنانه پیدا کنید.

پارچه مناسب دامن مجلسی بلند چیست؟

پارچه مناسب دامن مجلسی به مراسم یا شرایطی که می‌خواهید در آن شرکت کنید بستگی دارد. برای مثال در فصل تابستان شما می‌توانید از دامن بلند کتان و نخی خنک در رنگ‌های روشن استفاده کنید. تنها مشکلی که ممکن است پیدا کنید چروک شدن این مدل دامن است که البته به سختی دیده می‌شود و به سادگی اتو می‌شود.

دامن نخی یکی از پرطرفدارترین جنس پارچه در این روزها است که معمولا در بافت نخ از الیاف دیگر نیز استفاده می‌شود و مانند گذشته نخ خالص در ساخت پارچه استفاده نمی‌شود.

پارچه‌های دیگری که در ساخت دامن بلند زنانه به کار می‌رود شامل تور، حریر، ابریشم، جین و … است که نوع پارچه به سلیقه و استایل مورد نظرتان بستگی دارد و شما می‌توانید در فصل زمستان از پارچه پشمی یا کشمیر استفاده کنید یا زیر دامن‌تان جوراب شلواری یا ساپورت بپوشید.

چه لباسی با دامن بلند زنانه سِت می‌شود؟

راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019پارچه دامن زنانه بلند شیک

اگر می‌خواهید با دامن بلند زنانه یک لباس مناسب سِت کنید، فصل و شرایط حاضر اهمیت دارد. برای مثال در فصل‌های گرم مانند تابستان می‌توانید دامن بلند را با تاپ، بلوزهای یقه باز، پیراهن‌های یقه قایقی یا یقه هفت بپوشید.

در فصل‌هایی مانند بهار و پاییز که هوا خنک است می‌توانید دامن بلند را با خرید تیشرت زنانه شیک، کت جین یا پیراهن دکمه‌دار سِت کنید. اما اگر می‌خواهید دامن بلند را در فصل‌ زمستان بپوشید، سعی کنید زیر دامن جوراب شلواری یا ساپورت بپوشید. همچنین لباس‌های کاموایی استایل شما را فانتزی و خاص میکند.

چه کفشی مناسب دامن بلند زنانه است؟
راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019ست دامن بلند با کفش
راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019کفش اسپرت با دامن بلند زنانه

بگذارید خیالتان را راحت کنیم: شما می‌توانید با دامن بلند زنانه و کفش مورد نظرتان یک استایل مجلسی یا اسپرت داشته باشید. بنابراین اگر می‌خواهید در مراسم یا شرایط رسمی شرکت کنید، از کفش مجلسی زنانه (پاشنه بلند یا بوت) استفاده کنید و اگر می‌خواهید در مراسم غیر رسمی شرکت کنید، از کفش اسپرت (کتانی یا تخت) کمک بگیرید.

ممکن است تصور کنید زیر دامن بلند زنانه، کفش‌تان معلوم نمی‌شود. اما اگر بنشینید یا دامن بلندتان چاک‌دار باشد، کفش‌تان کاملا مشخص می‌شود. بنابراین انتخاب کفش را پشت گوش نیاندازید و استایل خود را با کفش‌تان خاص‌تر کنید.

خرید دامن بلند شیک

به نظر بسیاری از استایلیست‌ها یا طرحان مد رنگ کفش شما باید با رنگ لباس یا کیف‌تان سِت باشد. در تابستان می‌توانید از صندل یا کفش پارچه‌ای تابستانه استفاده کنید و در زمستان بوت و کتانی یک گزینه مناسب است.

انواع مدل دامن بلند زنانه تابستانه

دامن ماکسی که در ایران به نام دامن بلند شناخته شده است که هر چند سال در فصل بهار و تابستان دوباره مد می‌شود و میان خانم‌ها طرفدار دارد. البته شاید هر کسی، خصوصا خانم‌هایی که قد متوسط یا کوتاه دارند، دامن بلند را دوست نداشته باشند، اما اگر شما بتوانید دامن بلند زنانه مجلسی را با یک لباس زیبا، سِت کنید، یه استایل شیک تابستانه خواهید داشت.

راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019
راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019
راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019
راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019
راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019
راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019
راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019
راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019
راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019

دامن بلند پلیسه مجلسی زنانه

راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019دامن پلیسه زنانه مجلسی

دامن بلند در سایز، رنگ و طرح‌های گوناگون در بازار یافت می‌شود. اما در میان تمام مدل‌های موجود در بازار، دامن پلیسه مجلسی زنانه به راحتی وارد کمدهای خانم‌ها شد و احتمالا شما هم دوست دارید یکی از این دامن‌های بلند شیک خنک تابستانه را داشته باشید.

معمولا کمر دامن پلیسه کشی است و پلیسه‌های افقی این مدل دامن باعث می‌شود که اندام شما بلندتر و باریک‌تر به نظر برسد. دامن‌هایی که خط‌های افقی دارند باعث می‌شوند شما بلندتر و باریک‌تر به نظر برسید.

یکی از مزیت‌های دامن پلیسه مجلسی این است که شما می‌توانید دامن پلیسه را با کفش کتانی، آل‌استار، کفش تخت، صندل یا کفش پاشنه بلند بپوشید. همچنین می‌توانید از کیف‌های مینیمال دستی یا زنجیردار در استایل خود استفاده کنید.

این مدل دامن زنانه را می‌توانید به همراه مانتو خنک تابستانه سِت کنید. همچنین شال‌ حریر رنگ روشن و آکسسوری‌های تابستانه به استایل‌تان یک جلوه شاد و تابستانه را هدیه می‌دهد.

شما می‌توانید در مهمانی‌ها دامن پلیسه را به همراه تاب‌ زنانه رنگی، تیشرت راه‌راه و کت جین آبی سِت کنید. یک کلاه حصیری یا تابستانه فانتزی، تابستان شما را خاطره‌انگیزتر از همیشه می‌کند.

دامن بلند گل‌دار زنانه

راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019مدل دامن زنانه گلدار بلند
راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019دامن زنانه بلند گلدار راسته
راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019دامن گلدار بنفش
راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019دامن زنانه گلدار تابستانی خنک
راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019دامن زنانه گلدار شاد
راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019دامن گلدار مدل آبرنگی
راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019مدل دامن زنانه نخی
راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019
راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019دامن زنانه راسته نخی

دامن بلند گل‌دار زنانه یک مدل دامن شیک است که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد و همیشه در بازار طرفداران خود را دارد. اگر می‌خواهید یک احساس بهاره، تابستانه و شاد در استایل خود ایجاد کنید، دامن بلند گل‌دار بهترین گزینه است.

با این حال اگر می‌خواهید یک استایل شیک و خاص داشته باشید، از ترکیب دامن ‌گل‌دار با لباس‌های متضاد مانند کت جین یا تیشرت نترسید. شاید تصور کنید لباس‌های متضاد دامن گل‌دار با هر لباس اسپرتی سِت نشود، اما اگر می‌خواهید یک استایل متفاوت داشته باشید، تصورات قدیمی را فراموش کنید و ایده‌های جدید را در فشن به کار ببرید.

دامن بلند گل‌دار یک استایل اسپانیایی، قدیمی و فانتزی است. معمولا دامن بلند گل‌دار رنگارنگ است و طرح شادی دارد که بهتر است پیش از انتخاب لباس‌هایتان به رنگ گل روی پارچه دقت کنید. دامن بلندی که گل‌های ریز نقش دارد، معمولا با یک سِت هنری و سنتی ترکیب می‌شود و دامن‌های بلندی که گل‌های درشتی دارند با لباس‌های مدرن سِت می‌شوند.

شما می‌توانید دامن گل‌دار بلند را با تاپ یا تیشرت‌های ساده و تک رنگ سِت کنید. یک صندل تابستانی چرم قرمز یا قهوه‌ای جلوه زیبایی به شما می‌بخشد. همچنین دستبند‌های رنگی و گردنبند‌های بزرگ مدل سنتی یا آفریقایی استایل تابستانه شما را خاص و متفاوت می‌کند.

دامن بلند جین زنانه

راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019دامن بلند جین

هروقت اسم دامن جین به گوشمان می‌رسد، دامن لی کوتاه را در ذهنمان تصور می‌کنیم. هیچ‌شکی نیست که دامن کوتاه جین جذاب است و طرفدارن بسیاری در میان دختران جوان دارد، اما اگر می‌خواهید یک استایل متفاوت و خاص در تابستان داشته باشید، دامن بلند جین زنانه را امتحان کنید.

شما می‌توانید دامن بلند جین را مانند دامن کوتاه لی همراه با کفش کتانی سفید سِت کنید و یک دامن بلند مجلسی را به یک استایل اسپرت تغییر دهید. مزیت دامن بلند لی زنانه این است که می‌تواند در به صورت استایل مجلسی و اسپرت بپوشید. اما با دامن کوتاه جین تنها می‌توانید یک استایل اسپرت و غیر رسمی داشته باشید.

اگر دامن بلند جین زنانه را به کمد لباس‌هایتان اضافه کنید، هیچ‌گاه از این انتخاب خود پشیمان نمی‌شوید. خانم‌هایی که به فشن و مد روز علاقه دارند، می‌توانند با این مدل دامن جین یک استایل متفاوت از دیگران داشته باشند.

دامن بلند جین زنانه را می‌توانید با تیشرت‌های طرح‌دار سِت کنید و یک استایل اسپرت داشته باشید. حتی می‌توانید این مدل دامن بلند را با یک لباس شیک حریر یا توری سِت کنید و استایل مجلسی داشته باشید. همچنین دامن لی بلند زنانه را می‌توانید با کفش پاشنه بلند، کتانی یا خریدصندل تابستانه و بوت سِت کنید.

مدل دامن بلند چاک‌دار زنانه

راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019مدل دامن بلند چاک دار

اگر می‌خواهید جذابیت و راحت بودن را در استایل خود داشته باشید، دامن بلند چاک‌دار زنانه یک انتخاب فوق‌العاده است. سال ۲۰۱۲، آنجلینا جولی، بازیگر مشهور هالیوود در فرش قرمز اسکار یک تحولی در پیراهن‌های مجلسی ایجاد کرد. پیراهن مشکلی مخمل ورساچه او تنها یک چاک بلند داشت که پس از اسکار ۲۰۱۲ بسیاری از طراحان مد از دامن این پیراهن ایده گرفتند و تغییراتی در دامن‌های ساده بلند ایجاد کردند.

شما تنها باید به تناسب قد دامن بلند و قد خودتان توجه کنید تا علاوه بر شیک بودن، راحت‌تر هم راه بروید. با این حال دامن بلند چاک‌دار زنانه تنها مناسب استایل‌های مجلسی نیست و شما می‌توانید به همراه پیراهن و تیشرت، یک استایل اسپرت داشته باشید.

اگر می‌خواهید دامن چاک‌دار بلند به تن کنید، نیازی نیست که پاهای زیبایی داشته باشید. شعار فشن سال ۲۰۱۹ این‌گونه تعبیر می‌شود: تو همانطور که هستی، خوب؛ حتی با وجود لک پوستی، تَرَک و زخم روی پوست.

اگر دامن چاک‌ دار را به همراه کفش پاشنه بلند و بلوز سِت کنید، یک استایل مجلسی شیک به خودتان هدیه می‌کنید. با این حال می‌توانید این مدل دامن بلند را به همراه کتانی یا صندل بپوشید و استایتان را خاص و اسپرت کنید.

مدل دامن بلند توری یا حریر زنانه

دامن بلند توری یا حریر زنانه یک مدل دامن مناسب مراسم‌های رسمی مانند نامزدی و مراسم عقد است و شک نکنید یک دامن توری بلند استایل مجلسی شما را به یاد ماندنی و متفاوت می‌کند.

شما می‌توانید به جای مدل پیراهن مجلسی و لباس شب یک‌دست، یک دامن بلند حریر زنانه را با یک لباس مجلسی ترکیب کنید و استایل خود را خاص‌تر کنید. تفاوت این استایل با یک پیراهن مجلسی در مدرن و خاص بودنش است.

انتخاب یک رنگ مناسب برای دامن بلند حریر، استایل شما را متمایز می‌کند. معمولا دامن بلند توری در رنگ‌های صورتی، شیری، مشکی، سفید، آبی، نباتی و… طرفدارن بیشتری در میان خانم‌ها دارد.

پس از انتخاب رنگ دامن بلند می‌توانید به ترکیب کفش و بلوز یا پیراهن خود فکر کنید. معمولا این مدل دامن بلند را به همراه کفش پاشنه بلند می‌پوشند. یک کیف مینیمال مجلسی نیز استایل شما را شیک‌تر می‌کند.

راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019
راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019
راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019
راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019
راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019
راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019

دامن بلند راه‌راه زنانه

دامن بلند راه‌راه زنانه از دهه ۷۰ میلادی میان خانم‌ها محبوب شد، اما این روزها، خصوصا در تابستان محبوب‌تر از هر زمان دیگری است. بیشتر دامن‌های راه‌راه اسپرت هستند، اما شما می‌توانید یک با لباس توری، حریر یا گیپور دامن بلند شیک خود را به یک استایل مجلسی تبدیل کنید.

رنگ سیاه و سفید این مدل دامن بلند بسیار محبوب است، با این حال رنگ سرمه‌ای و سفید نیز جایگاه ویژه‌ای در فشن ۲۰۱۹ دارد. سعی کنید یک تیشرت یا بلوز تک رنگ با این مدل دامن بلند سِت کنید تا طرح‌ دامن‌تان چشم‌نوازتر شود.

اگر شما قد کوتاهی دارید، دامن بلند راه‌راه افقی بهترین گزینه برای اندام شما است، چرا که دامن راه‌راه افقی قد شما را بلندتر و اندام شما را باریک‌تر نشان می‌دهد. همچنین اگر قدتان بلند و اندام‌تان باریک است، دامن راه‌راه عمودی به شما جلوه زیباتری می‌بخشد.

راهنمای خرید انواع مدل دامن زنانه مجلسی بلند در تابستان 2019دامن بلند راه راه زنانه شیک
چه مدل دامن بلندی مناسب اندام شما است؟

اکثر خانم‌هایی که قد کوتاه یا متوسط دارند، ترجیح می‌دهند دامن بلند مجلسی یا اسپرت نپوشند و دامن‌ کوتاه را به دامن‌ بلند ترجیح می‌دهند. اما دامن بلند مناسب هر خانمی در هر قد و سایزی است، به شرط آنکه مدل دامن مناسب اندام‌تان باشند.

اگر شما کوتاه قد و ریز نقش هستید: اگر می‌خواهید دامن بلند بگوشید، بهتر است اندازه دامن بلندتان به زمین نرسد و از مچ پایتان بلندتر نباشد.بر خلاف تصور عموم، دامن‌هایی که پارچه زیادی دارند یا پفی هستند، اندام شما را ریز نقش‌تر نشان می‌دهند و ممکن است شما در حجم پارچه دامن بلند گم شوید!اگر می‌خواهید دامن راه‌راه بپوشید، دامن بلند راه‌راه افقی بهترین گزینه است، چرا که اندام شما را بلندتر نشان می‌دهد.اگر کمرتان باریک نیست: از دامن‌هایی که فرم کمری دارند استفاده نکنید و کمربند را به عنوان آکسسوری خود انتخاب نکنید.دامن‌ بلندی که کمرشان در زیر سینه قرار دارد، بهترین گزینه این مدل اندام است.دامن‌های کلوش و آزد کمر شما را باریک‌تر نشان می‌دهد.اگر شما قد بلندی دارید: معمولا خانم‌هایی که قد بلند دارند، دامن بلند را به سختی پیدا می‌کنند، با این حال اگر دامن‌تان تا مچ پای‌تان بود، اندازه‌اش مناسب قدتان است.اگر می‌خواهید قدتان کوتاه‌تر به نظر برسد، دامن‌ بلند راه‌راه عمودی انتخاب مناسبی است.اگر کمرتان باریک نیست، می‌توانید از دامن‌های بلندی که کمر بلندی دارند استفاده کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی