حوادث رانندگی در استان مرکزی 2 کشته داشت


حوادث رانندگی در استان مرکزی 2 کشته داشت

اراک - ایرنا - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:حوادث رانندگی شبانه روز اخیر در جاده های این استان 2 کشته بر جا گذاشت.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «ایرج کهریزی» افزود: در نخستین حادثه رانندگی که بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی نیسان با عابر پیاده در کیلومتر ۱۱ محور کنار گذر اراک رخ داد، عابر پیاده بر اثر شدت جراحات وارده در محل وقوع تصادف جان سپرد.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه استان کم توجهی عابر پیاده را علت وقوع این حادثه عنوان کرد.
وی اظهار داشت: در حادثه رانندگی دیگری که بامداد روز جاری بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با خودروی سواری در کیلومتر ۳۶ محور قدیم ساوه - همدان به وقوع پیوست، راننده خودروی سواری براثرشدت جراحات در دم جان سپرد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: علت این حادثه رانندگی نیز از سوی کارشناس تصادف پلیس راه تجاوز به چپ راننده کامیون بنز بیان شده است.

چهار آرایشگاه زنانه فعال در زمینه مدلینگ در اراک مهر و موم شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی چهار آرایشگاه زنانه در اراک به دلیل تبلیغات غیرمتعارف مدلینگ در فضای مجازی با دستور قضایی مهر و موم شد.
سرهنگ «محمود خلجی» افزود: در تداوم طرح های نظارت بر واحدهای صنفی، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان از تبلیغات مدلینگ در چهار آرایشگاه زنانه در شبکه های اجتماعی مطلع شدند.
سرهنگ خلجی با قدردانی از همکاری مردم با پلیس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه در اماکن عمومی از سوی افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند تا در اسرع وقت نسبت به برخورد قانونی با خاطیان اقدام شود.

۶۹۹۱/۶۰۱۳/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت