دمای هوا اوج گرفت / مصرف آب در ارومیه از مرز هشدار عبور کرد!


دمای هوا اوج گرفت / مصرف آب در ارومیه از مرز هشدار عبور کرد!

افزایش دما و گرمای طاقت فرسای هوا در استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه مرکز این استان، آب و فاضلاب این شهر را به انتشار اطلاعیه و درخواست کاهش مصرف آب شهروندان واداشت.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، گرمای طاقت فرسای هوا در طی چند روز گذشته در این استان و شهر ارومیه ادامه دارد بطوریکه تصاویری از ثبت دمای ۴۳ تا ۴۶ درجه‌ای برخی خودروها در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود.

دمای هوا اوج گرفت / مصرف آب در ارومیه از مرز هشدار عبور کرد!

پیش‌بینی هواشناسی چیست؟

هواشناسی آذربایجان‌غربی در کانال تلگرامی خود نوشته است:
براساس آخرین خروجی الگوهای دمایی، طی دو روز آینده همچنان روزهای گرمی را در استان تجربه خواهیم کرد با این حال و براساس برآیند خروجی مدلهای عددی، از روز چهارشنبه شاهد کاهش تدریجی دما در استان خواهیم بود.

هم‌اکنون دمای شهرهای مهاباد، بوکان، پلدشت، میاندوآب، خوی، شوط و شاهین‌دژ از ۴۰ درجه عبور کرده و چالدران با دمای بیشینه ۳۳.۲ سردترین شهر استان به شمار می‌رود ضمن اینکه ارومیه با بیشینه دمای ۳۶.۸ و کمینه دمای ۱۹.۸ روزهای گرمی را می‌گذراند.

اطلاعیه آب و فاضلاب ارومیه

در اطلاعیه روابط‌عمومی آب و فاضلاب ارومیه آمده است:
افزایش شدید دمای هوا در چند روز گذشته در شهر ارومیه، افزایش بی رویه مصرف آب و افت شدید سطح آب ذخیره شده مخازن را بدنبال داشته، بطوریکه میزان حداکثری ظرفیت تولید آب شهر ارومیه جوابگوی مصرف آب مشترکین این شهر نبوده و در برخی از نقاط شهر افت فشار و قطعی آب بوجود آمده است، لذا از شهروندان محترم تقاضا میشود از شستشوی خودرو و حیاط و آبیاری فضای سبز و مصارف غیر ضروری اکیدا خودداری نمایند تا تمامی شهروندان و بویژه مراکز درمانی و خدماتی از این نعمت الهی بهره مند شوند.

46

کد خبر 1282683

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حِسِ زیبا