درخت طاقی با 167 کیلو شیشه در کویر!


درخت طاقی با 167 کیلو شیشه در کویر!

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 167 کیلو ماده مخدر شیشه که زیر درخت طاق در کویر خوروبیابانک دفن شده بود در عملیات مشترک پلیس استان یزد و اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: پس از اعلام خبری توسط پلیس مبارزه بامواد مخدر شهرستان مهریز استان یزد به پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مبنی بر اینکه یک سوداگر مرگ مقدار زیادی ماده مخدر شیشه را در کویر خوروبیابانک مخفی کرده، ماموران وارد عمل شدند.

وی افزود: یک گروه از ماموران مجرب پلیس استان های اصفهان و یزد به محل اعلامی توسط این سوداگر مرگ اعزام و پس از خاکبرداری ۱۸ ظرف پلاستیکی حاوی شیشه را که زیر یک درخت طاق مخفی کرده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه در بررسی های به عمل آمده مشخص شد این محموله از مرزهای شرقی وارد کشور شده و متهم قصد انتقال آن به مرکز کشور را داشته است، گفت: در این عملیات ۱۶۷ کیلو ماده مخدرشیشه کشف شد.

وی تاکید کرد: این سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده مقدماتی و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: اعلام به موقع، تیزبینی، هوشیاری و همکاری خوب پلیس استان یزد با پلیس اصفهان منجر به کشف این محموله سنگین مواد افیونی شد که امید است شهروندان نیز با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند و اخبار مربوطه را از طریق سامانه ۱۱۰ اعلام کنند.

46

کد خبر 1282698

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مواد مخدر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا