فیلم وحشتناک از لحظه سقوط هواپیما از زاویه دید خلبان


فیلم وحشتناک از لحظه سقوط هواپیما از زاویه دید خلبان

رکنا:ویدئویی از لحظه سقوط هواپیما زمانی که خلبان در کابین، کم شدن ارتفاع را اطلاع می‌دهد در شبکه‌های مجازی منتشر شده است.

ویدئویی از لحظه سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ مسافربری متعلق به هواپیمایی کشور پاپواگینه در اقیانوس آرام را که در سپتامبر سال گذشته رخ داد در شبکه‌های مجازی منتشر شده است.

این ویدئو پس از تکمیل تحقیقات کمیسیون هوانوردی اجازه انتشار را گرفت. فریم‌های گرفته شده در کابین خلبان است؛ لحظه‌ای که خلبان در حال اعلام کاهش ارتفاع به باند فرودگاه است را نشان می‌دهد.

این بوئینگ ۷۳۷ مسافربری متعلق به هواپیمایی کشور پاپواگینه در اقیانوس آرام بود که هنگام فرود در جزیره میکرونزی در آب‌های اقیانوس غوطه‌ور شد، اما پیش از غرق شدن گروه‌های امداد و نجات تمام ۴۷ نفر سرنشین این هواپیما را از مرگ حتمی نجات دادند.

این هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی نایئوگینی پاپواگینه است که قرار بود در یکی از جزایر فدراسیون میکرونزی در اقیانوس آرام فرود بیاید. به محض غوطه‌ور شدن هواپیما، گروه‌های امداد و نجات با قایق‌های متعدد توانستند مسافران را پیش از غرق شدن از داخل هواپیما خارج سازند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان