«موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» با «حوزه هنری» تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرد


«موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» با «حوزه هنری» تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرد

در پی فعالیت‌های علمی، فرهنگی و هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی در راستای هم‌افزایی‌ با دیگر نهادهای انقلابی کشور، این سازمان با «موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرد.

به گزارش خبر گزاری شبستان به نقل از حوزه هنری، تفاهم‌نامه همکاری علمی و فرهنگی «موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» با «حوزه هنری انقلاب اسلامی» منعقد شد.

«موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» با «حوزه هنری انقلاب اسلامی» به منظور تبیین و ترویج ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و در چارچوب اهداف و سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تمایل به فراهم‌سازی بسترهای همکاری‌های چندجانبه دارند. این دو نهاد فرهنگی در پی این تفاهم‌نامه به دنبال توسعه آن به منظور برقراری ارتباط سازمان‌یافته و بهره‌مندی از فعالیت‌های صورت گرفته، دریافت اسناد و آثار با بهره‌گیری از امکانات بالقوه و بالفعل طرفین از طریق این تفاهم‌نامه را دارند.

تفاهم‌نامه مذکور با اهداف «نهادینه کردن فرهنگ و ارزش‌های هویتی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» و «ایجاد بسترهای همکاری مستمر و هم‌افزایی سازمانی در زمینه‌های فرهنگی، پژوهشی، علمی و آموزشی حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با استفاده از ظرفیت‌های مادی و معنوی طرفین» منعقد شده است.

همچنین این تفاهم‌نامه همکاری علمی و فرهنگی با موضوعات همکاری‌های «اجتماعی-فرهنگی» در حوزه «امکانات و اعتبارات»، «علمی-پژوهشی» و همکاری‌های در حوزه «اسناد و آثار» میان «موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» با «حوزه هنری انقلاب اسلامی» منعقد شده است.

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید