مهلت 20 روزه دادستانی به متولی آزاد راه همدان - ساوه


مهلت 20 روزه دادستانی به متولی آزاد راه همدان - ساوه

همدان- ایرنا- دادستانی همدان به منظور ارائه مجوز مجلس شورای اسلامی برای دریافت عوارض در آزاد راه همدان - ساوه 20 روز دیگر به متولیان این آزاد راه مهلت داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: دریافت عوارض در آزاد راه همدان - ساوه (آزاد راه کربلا) منوط به ارائه مجوز توسط مجلس شورای اسلامی است.

حسن خانجانی افزود: پیشتر به متولیان آزاد راه همدان - ساوه تا پایان تیر جاری مهلت داده شد تا مجوز مجلس شورای اسلامی را برای دریافت عوارض در این آزاد راه ارائه دهند که این مهلت به درخواست این مجموعه و مسئولان تا ۲۰ مرداد امسال تمدید شد.

یادآور می‌شود پیشتر دادستان عمومی و انقلاب همدان در واکنش و پاسخ به گلایه‌های دبیر کارگروه شرکت‌های سرمایه‌گذار در آزادراه‌ها از توقف دریافت عوارض در آزادراه همدان- ساوه بیان کرد: دریافت عوارض از خودروها نیازمند ارائه مجوز مجلس شورای اسلامی است و این حکم مبنای قانونی دارد و نمی‌توان از اجرای آن خودداری کرد.

آزاد راه همدان - ساوه یکی از پر ترافیک ترین جاده‌های استان همدان به شمار می‌رود که همواره بالا بودن میزان دریافت عوارضی به محل مناقشه بین مسئولان و مردم با بخش خصوصی بوده است.

دریافت بالای عوارضی از این مسیر، بارها منجر به درگیری و نزاع رانندگان خودروهای عبوری با عوامل و متولیان بخش خصوصی شده است.

همچنین بالا بودن میزان عوارضی در این آزاد راه موجب استقبال اندک رفت و آمد دارندگان کامیون از این مسیر و تردد از جاده قدیم همدان - تهران شده که این وضعیت میزان حوادث رانندگی را در جاده قدیم افزایش داده است.

۷۵۲۶/‏۲۰۸۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟