لحظه وحشتناک سقوط مرد پرنده از ارتفاع زیاد! +فیلم


مرد پرنده با بستن طناب به پاهایش، قصد داشت از ارتفاع 100 متری به پایین بپرد که ناگهان با پاره شدن طناب به طرز وحشتناکی به پایین سقوط کرد.

لحظه وحشتناک سقوط مرد پرنده از ارتفاع زیاد! +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه سقوط یک مرد پرنده حین اجرای نمایش «پرش بانجی» یا بانجی جامپینگ در شهر «گدنیا» لهستان را به تصویر می‌کشد. این مرد پرنده که هویتش مشخص نشده است با بستن طناب به پاهایش قصد داشت از ارتفاع ۱۰۰ متری به پایین بپرد که ناگهان با پاره شدن طناب به طرز وحشتناکی به پایین سقوط کرد.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. ابتدا این مرد برای انجام پرش با یک جرثقیل به سکو منتقل شد. پس از آنکه او به ارتفاع مورد نظر رسید با بستن طناب به پاهایش به پایین پرید. اما این تمام ماجرا بود. پس از پرش و آویزان شدن به پایین، ناگهان طنابی که به پاهایش بسته شده بود پاره شد و این مرد با شدت زیادی به زمین سقوط کرد.

بلافاصله تیم پزشکی که در محل حادثه حضور داشتند به کمک این مرد شتافتند و او به بیمارستان منتقل شد. گفته می‌شود این مرد پرنده ۳۹ ساله که یکی از افراد محلی بود بر اثر این حادثه دچار شکستگی ستون فقرات شد.

گفتنی است؛ پلیس محلی لهستان با حضور در محل حادثه، تحقیقات خود از مسئول برگزاری این نمایش را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

ماجراجویی مرد جوان کار دستش داد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول