راه‌اندازی سامانه هوشمند اطلاع‌رسانی قطع برق شهاب در پایتخت


صبوری از راه‌اندازی سامانه هوشمند اطلاع‌رسانی قطعی‌های احتمالی برق «شهاب» در استان تهران خبر داد.

راه‌اندازی سامانه هوشمند اطلاع‌رسانی قطع برق شهاب در پایتختبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، حسین صبوری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، با بیان اینکه سامانه هوشمند اطلاع‌رسانی قطعی‌های احتمالی برق «شهاب» به‌صورت اپلیکیشن و وب سایت، توسط امور هماهنگی فوریت‌های برق راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: این سامانه بر اساس اطلاعات مکانی، طراحی و پایه‌گذاری شده است و با برقراری ارتباط میان سیستم‌های مشترکان، GIS و سیستم ثبت حوادث، امکان رویت خاموشی‌های با برنامه احتمالی به‌ویژه برنامه قطعی‌های احتمالی ناشی از مدیریت اضطراری بار در این سامانه را خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این طرح از اقدامات موثر در جهت رضایت مشترکان و احترام به حقوق آنان است، گفت: این طرح در راستای سیاست‌های ابلاغی شرکت توانیر در حوزه اطلاع‌رسانی و پاسخگویی انجام شده و مشترکان می‌توانند با دریافت اپلیکیشن تلفن همراه و با مراجعه به وب سایت شرکت و درج شماره اشتراک برق و یا جستجوی مکانی موقعیت مورد نظر، برنامه خاموشی‌های احتمالی آتی را دریافت کنند.

صبوری در ادامه تصریح کرد: در راستای تکریم و رضایت‌مندی مشترکان پایتخت و به‌منظور کنترل کیفیت خدمات ارائه شده از طریق اعمال مدیریت علمی و کارآمد، سامانه تکریم و نظرسنجی نیز راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: این سامانه با در نظر گرفتن شاخص‌های تاثیرگذار، سنجش میزان رضایت‌مندی مشترکان در حوزه بهره‌برداری را محقق می‌کند.

بیشتر بخوانید: مصرف برق کشور از شرایط هشدار خارج شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ افزود: در تابستان سال جاری قابلیت پاسخگویی به حدود ۱۰۰ درصد از تماس‌ها توسط سامانه ۱۲۱ محقق شده است و در صورت وجود خاموشی ناشی از محدودیت در شبکه بالادستی یا مدیریت اضطراری بار، امکان پاسخگویی هوشمند به مشترکان بر اساس موقعیت خطا و محدوده خاموشی فراهم شده است.

گفتنی است، در امور فوریت‌های برق ۱۲۱، با توجه به راه‌اندازی سیستم نظرسنجی و ارسال پیام کوتاه، در خصوص کیفیت خدمات ارائه شده در حوزه بهره‌برداری، از مشترکان شهر تهران بازخورد دریافت و نتایج به منظور بهبود فرایند فعالیت‌ها، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

تحقق پاسخگویی به ۱۰۰ درصد از تماس‌ها توسط سامانه ۱۲۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت