قرارداد عجیب یک «بازیکن سفارشی» با تیم پرطرفدار ایران


قرارداد عجیب یک «بازیکن سفارشی» با تیم پرطرفدار ایران

در حالی که بسیاری از استعدادهای جوان تیم‌های پرطرفدار در کشورمان سرگردانند، یک بازیکن جوان و سفارشی، بی سر و صدا با قراردادی بلند مدت به یکی از تیم‌های پرطرفدار ایران اضافه شده است.

قرارداد عجیب یک «بازیکن سفارشی» با تیم پرطرفدار ایران

در تاریخ فوتبال ایران کم نیست تعداد بازیکنانی که فراتر از استعداد و توانایی های فنی خود در فوتبال ایران حضور داشته‌اند؛ بازیکنانی که حضورشان در تیم‌ها مورد نقد قرار گرفته و گذشت زمان هم ثابت کرد که این نقدها بجا بوده است.

از گذشته تا به امروز بازیکنانی از این دست در تیم‌های مختلف از باشگاه های کوچک و بی نام و نشان گرفته تا تیم‌های بزرگ حضور داشته‌اند. گاهی اوقات پرداختن رسانه‌ها به این بازیکنان باعث ایجاد حاشیه هایی شده و گاهی نیز این بازیکنان بی سر و صدا آمده اند، چندی در یک تیم بوده اند و بی سر و صدا هم رفته‌اند.

اخیراً شاهد رونمایی یک بازیکن جوان از قرارداد بلند مدتش با تیمی پر هوادار بودیم. بازیکنی که از یک تیم شهرستانی به این تیم آمد و بدون آنکه باشگاه مزبور این قرارداد را رسماً اعلام کند، این بازیکن در فضای مجازی از قراردادش رونمایی کرد.

این بازیکنِ سفارشی در حالی به تیم پرطرفدار ایران پیوست که فصل گذشته نه تنها برای تیمش بازی نداشته، بلکه حتی از سوی سرمربی تیم مجوز حضور در تمرینات گروهی را نمی گرفت و به دلیل ضعف فنی فقط به دویدن دور زمین بسنده می کرد.

این بازیکن فصل گذشته در حالی با تیم شهرستانی قرارداد بست که این قرارداد مورد تایید سرمربی نبود و به همین دلیل سرمربی تا پایان فصل این بازیکن را تنها دور زمین دواند.

نکته عجیب اینجاست که وی سال گذشته و مدتها قبل از انتخاب مربی تیمش، از این موضوع اطلاع داشت و با تعدادی از اطرافیان این مربی تماس گرفت تا سفارش او را به سرمربی بکنند! سرمربی تیم هم که از این ارتباطات مطلع بود، پس از مشاهده سطح توانایی های این بازیکن حتی از او در تمرینات گروهی هم استفاده نکرد.

این بازیکن در حالی چند روز پیش به طرزی عجیب با باشگاه پر هوادار قرارداد می بندد که تعدادی از بازیکنان مستعد تیم های پایه این باشگاه در انتظار حضور در تیم بزرگسالان هستند و به آنها نوبت نمی رسد.

با اینکه هنوز این بازیکن در تمرینات تیم پر هوادار حضور پیدا نکرده، اما حتی در صورت حضور این بازیکن در تمرینات و رد شدن نامش درلیست، بسیار بعید است فرصت بازی در طول فصل پیدا کند. چون در این تیم بعضاً ستاره ها هم به سختی وارد ترکیب می شوند. باید دید آیا سرمربی خارجی این تیم پرطرفدار زیر بار قبول این بازیکن سفارشی می‌رود و یا مقابل سفارش‌ها و توصیه‌ها مقابل این بازیکن می‌ایستد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی