بیوگرافی فرزاد فرزین و ژست های متفاوت وی در عکس های مختلف


بیوگرافی فرزاد فرزین و ژست های متفاوت وی در عکس های مختلف

فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ و بازیگر کشورمان در 3 تیر 1360 در تهران متولد شده و دارای لیسانس مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد تهران می باشد. او در کنار خوانندگی، ترانه سرایی، آهنگسازی و تنظیم برخی از کارهایش را نیز برعهده داشته است. در ادامه بیوگرافی فرزاد فرزین و کارنامه کاری وی را مرور می کنیم. بیوگرافی فرزاد فرزین به همراه تصاویر وی فرزاد...

فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ و بازیگر کشورمان در ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران متولد شده و دارای لیسانس مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد تهران می باشد. او در کنار خوانندگی، ترانه سرایی، آهنگسازی و تنظیم برخی از کارهایش را نیز برعهده داشته است. در ادامه بیوگرافی فرزاد فرزین و کارنامه کاری وی را مرور می کنیم.

بیوگرافی فرزاد فرزین به همراه تصاویر وی

فرزاد فرزین هم اکنون ۳۸ سال دارد و در خانواده ای چهار نفره به دنیا آمده است؛ پدرش مشاور وزیر راه و ترابری و مادرش هم رئیس ثبت احوال منطقه یک بوده که هم اینک هر دو آنها بازنشسته هستند. او تنها یک خواهر بزرگتر از خودش دارد.

بیوگرافی فرزاد فرزین و ژست های متفاوت وی در عکس های مختلف

فرزین فعالیتش در موسیقی را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و تاکنون هفت آلبوم رسمی منتشر کرده است. وی در کنار موسیقی، بازیگری را نیز تجربه کرده که از آن جمله می توان فیلم های سینمایی پسران آجری، سگ های پوشالی، کنسرت روی آب و سریال عاشقانه را نام برد، سریال مانکن جدیدترین کار فرزاد فرزین با کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی است که وی به عنوان بازیگر و خواننده تیتراژ پایانی در آن حضور دارد، این سریال از شبکه نمایش خانگی قرار است پخش شود که گویا هنوز به مرحله پخش نرسیده است.

بیوگرافی فرزاد فرزین و ژست های متفاوت وی در عکس های مختلف

فرزاد فرزین، موسیقی حرفه ای را از سال ۱۳۷۷ و با «گروه کروز» شروع کرد، او بعد از مدتی به دلایل شخصی و به قصد کار کردن بر روی آلبوم «شراره» که اولین آلبوم وی می باشد، این گروه را ترک کرد، آماده سازی آلبوم شراره برای انتشار، سه سال به طول انجامید و نهایتا در سال ۱۳۸۳ منتشر گردید. آهنگسازی قطعات این آلبوم، بر عهده یاشار صباحی، علی ثابت و خودش بود و تنظیم آن را نیز ارژنگ حقانی را انجام داد.

بیوگرافی فرزاد فرزین و ژست های متفاوت وی در عکس های مختلف

او پس از آن با خوانندگان دیگر از جمله مهدی مقدم، مهدی مدرس، رضا صادقی، امید آمری همکاری هایی داشت و نیز قطعاتی را برای برخی از خوانندگان دیگر تنظیم کرد و نیز در آلبوم «متاسفم» به خوانندگی محسن چاوشی به صورت افتخاری حضور پیدا کرد، همچنین در طی این مدت چند ویدئو موزیک تهیه کرد.

بیوگرافی فرزاد فرزین و ژست های متفاوت وی در عکس های مختلف

آلبوم «تعقیب» دومین آلبوم فرزین است که توسط اشخاصی که هویت آنها ناشناس بودند، به صورت غیر رسمی منتشر شد، بعد از این اتفاق، وی به سراغ یک تیم جدید از آهنگسار و تنظیم کنندگان رفت تا بر روی آلبوم جدید خود به نام «شوک» کار کند. این آلبوم در سال ۱۳۸۷ به بازار عرضه و نیز مود توجه منتقدان قرار گرفت، ضمن اینکه از فروش بالایی برخوردار شد و در رده پنجم جدول فروش آن سال قرار گرفت؛ آهنگسازی بیشتر قطعات آلبوم شوک بر عهده خود فرزاد بود و آهنگسازان دیگری همچون فرزاد فتاحی آن را تنظیم کرده بودند.

بیوگرافی فرزاد فرزین و ژست های متفاوت وی در عکس های مختلف

فرزین پس از کسب موفقیت فروش از آلبوم شوک به اجرای کنسرت های مختلفی در سراسر کشور پرداخت. سپس به سراغ سومین آلبومش با نام «شانس» رفت و تیم کاری خود را نیز دوباره تغییر داد. پدرام کشتکار، کوشان حداد و حامد هاکان از جمله تنظیم کنندگان سرشناسی هستند که در این آلبوم همکاری داشتند. بنابراین سومین آلبوم وی در اسفند ۱۳۸۸ عرضه شد که همانند آلبوم قبلی فروش خوبی داشت. موفقیت فرزاد فرزین در این آلبوم موجب شد تا مورد توجه مردم و رسانه ها قرار گیرد.

بیوگرافی فرزاد فرزین و ژست های متفاوت وی در عکس های مختلف

او در همان سال در ویژه برنامه سال تحویل شبکه سه با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی حضور پیدا کرد و به اجرای قطعه «تو نزدیکی» به همراه بهنام صفوی و علی اصحابی پرداخت.

بیوگرافی فرزاد فرزین و ژست های متفاوت وی در عکس های مختلف

فرزین تا کنون کنسرت های جذاب و متفاوتی را برگزار نموده است و با وجود کمبود ها و محدودیت های اجرا در ایران و فاصله زیاد آن با استانداردهای جهانی، توانسته کنسرت های عالی و دیدنی را به اجرا بگذارد که به همین خاطر به شومن نیز معروف می باشد. عده ای اعتقاد دارند که بهترین کنسرت های پاپ توسط وی برگزار می شود؛ او برای برگزار کنسرت های خود با گروه کارگردانی قدرتمندی به سرپرستی و کارگردانی کیوان ملک مطیعی همکاری دارد.

بیوگرافی فرزاد فرزین و ژست های متفاوت وی در عکس های مختلف

وی تاکنون جوایز زیادی را از جشنواره های موسیقی داخلی و نیز خارجی دریافت کرده است و در جشنواره Art-Football 2014 که به نمایندگی از ایران به همراه گروهش شرکت کرده بود، توانست در مراسم اختتامیه، جایزه اجرای بهترین قطعه موسیقی برای قطعه «با تو» را از آن خود کند. چهره ها و ستاره های موسیقی زیادی از کشورهای مختلف ایتالیا، رومانی، هلند، کره و اسلوونی در شاخه های پر فورمنس، اجرای لایو، دی جی، کانتری بلوز و … شرکت داشتند و بیشترین جوایز به دو کشور ایتالیا و رومانی که با خواننده های بین المللی خود شرکت کرده بودند، رسید.

آلبوم های رسمی وی

شراره (۱۳۸۳) (شوک (۱۳۸۷) شانس (۱۳۸۸) شلیک (۱۳۹۰) شخصی (۱۳۹۲) شش (۱۳۹۴) شانزلیزه (۱۳۹۶)

بیوگرافی فرزاد فرزین و ژست های متفاوت وی در عکس های مختلف

تک آهنگ ها

جذاب، خرابش کردی، نگاه تو، حالم خوبه، دنبالت بگردم، یه خواهش، لعنتی، روزهای تاریک، دیوونه، دیوونه روانی، خدا منو ببین، کمک کن، مرز، نگاه تو، عاشقانه، اقیانوس، چرا تو، تابستونه، مدال مردمی، باور کن، اعتراف، آدمای بعد تو، عاشقم باش، فکر تو، کوچه ها، عاشق، من و تو، برگرد، نگرانتم، هدفون و Today، شخصی و One More Chance، جنون، واسه آبروی مردمت بجنگ، نگرانتم، شوخی، امید جانم، گریه کن، ماه من، لبه تیغ، خیانت، خلیج فارس، بهش بگو (دوست دارم)، بچه، دونه دونه، چیکه چیکه، راه من، بوی عیدی، عیدت مبارک، بی تو، نفس بریده (همخوانی با محسن چاووشی)، نفس بریده (به همراه محسن چاوشی و محسن یگانه)، پنجره، عاشقت بودم، شراره، چتر شکسته، دوئل، تقدیر آسمونی، ایرونی، کی اشکاتو پاک می کنه، من یه ایرانیم، بر سکوی افتخار، صبح سفید، یاد استاد، کشتی صلح، پسران آجری، نم نم بارون، تو برگشتی، تو نزدیکی، هم وطن (به همراه محسن یگانه)، هم وطن (به همراه رضا صادقی و برخی خوانندگان دیگر)، نیشخند، پشت صحنه

بیوگرافی فرزاد فرزین و ژست های متفاوت وی در عکس های مختلف

فرزاد فرزین متاهل است و در سال ۱۳۹۰ با شیوا کاکاخانی ازدواج کرده است. در تصویر بالا او را در کنار همسر و خواهر زنش مشاهده می کنید. اکنون بعد از آشنایی با بیوگرافی فرزاد فرزین ، دعوت می نماییم تا از تصاویر گردآوری شده وی در این مطلب دیدن نمایید.

بیوگرافی فرزاد فرزین و ژست های متفاوت وی در عکس های مختلفعکس فرزاد فرزین

بیوگرافی فرزاد فرزین و ژست های متفاوت وی در عکس های مختلففرزاد فرزین و ترلان پروانه

بیوگرافی فرزاد فرزین و ژست های متفاوت وی در عکس های مختلف فرزاد فرزین و احسان علیخانی

بیوگرافی فرزاد فرزین و ژست های متفاوت وی در عکس های مختلفعکس و بیوگرافی فرزاد فرزین

بیوگرافی فرزاد فرزین و ژست های متفاوت وی در عکس های مختلف فرزاد فرزین بازیگر و خواننده ایرانی

بیوگرافی فرزاد فرزین و ژست های متفاوت وی در عکس های مختلفعلی دایی در کنار فرزاد فرزین

بیوگرافی فرزاد فرزین و ژست های متفاوت وی در عکس های مختلفمنوچهر هادی و یکتا ناصر در افتتاح کافه رستوران فرزاد فرزین

بیوگرافی فرزاد فرزین و ژست های متفاوت وی در عکس های مختلففرزاد فرزین در کنار گروه ماکان بند

بیوگرافی فرزاد فرزین و ژست های متفاوت وی در عکس های مختلفعکس و زندگینامه فرزاد فرزین

بیوگرافی فرزاد فرزین و ژست های متفاوت وی در عکس های مختلفعکس فرزاد فرزین خواننده مشهور ایرانی

بیوگرافی فرزاد فرزین و ژست های متفاوت وی در عکس های مختلفعکس کودکی فرزاد فرزین

بیوگرافی فرزاد فرزین و ژست های متفاوت وی در عکس های مختلف

امیدواریم مطالعه بیوگرافی فرزاد فرزین برای علاقمندان و دوستداران وی جذاب بوده باشد، در صورت تمایل برای آشنایی با جدیدترین اخبار و تصاویر بازیگران ایرانی و خارجی مورد علاقه خود می توانید بر روی عکس بازیگران کلیک کنید.

منبع : آرگا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان