شرایط اعزام مبلغان محرم حسینی اعلام شد


شرایط اعزام مبلغان محرم حسینی اعلام شد

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه با صدور اطلاعیه‌ای شرایط لازم برای جذب و اعزام مبلغ در ماه محرم را اعلام کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه با صدور اطلاعیه‌ای شرایط لازم برای جذب و اعزام مبلغ در ماه محرم را اعلام کرد.

در اطلاعیه این دفتر آمده است: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با استعانت از خداوند متعال و با توجه به رسالت فرهنگی، تبلیغی و انقلابی خود به مناسبت دهه محرم جهت تبلیغ دین اسلام، تبیین و گسترش معارف اسلامی و مکتب خونین عاشورا و تحکیم مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و با رویکرد مقابله و کاهش آسیب‌های اجتماعی (طلاق، اعتیاد و مفاسد اخلاقی) اقدام به اعزام گروه‌های تبلیغی با توجه به شرایط ذیل می‌کند:

۱- ارائه درخواست اعزام گروه از سازمان تبلیغات اسلامی یا نهادهای فرهنگی منطقه از طریق سامانه سمتا از تاریخ ۹۸/۵/۲۶ تا ۹۸/۶/۵

۲- ارائه طرح و برنامه تبلیغی گروه و تکمیل جدول برنامه‌ها و معرفی اعضاء گروه توسط سرگروه محترم حداکثر تا ۴۸ساعت پس از تائید درخواست اعزام.

۳- ثبت تایید و موافقت اعضاء گروه، بعد از تایید طرح و برنامه گروه حداکثر تا ۴۸ ساعت.

۴- تکمیل گزارش عملکرد گروه و مبلغان توسط سرگروه حداکثر یک هفته پس از اتمام تبلیغ از طریق سامانه سمتا و اعلام به نهاد درخواست کننده جهت تائید. اعزام گروهی منوط به همراهی سرگروه محترم یا جانشین است.

۵- در زمان شروع فرایند اعزام گروهی و پس از ثبت در سامانه سمتا، حذف واضافه مبلغین از طریق سرگروه مقدور نیست.

۶- استفاده از مبلغین ساکن در منطقه در مناسبت‌های اصلی تبلیغی (رمضان، محرم، تابستان) ممنوع بوده و مسئولیت آن به عهده سرگروه است.

۷- اعضاء گروه نیاز به ثبت درخواست اعزام به صورت فردی در سامانه نداشته و فقط پس از دریافت پیامک، نسبت به تایید شرکت دراعزام گروهی در سامانه سمتا اقدام نمایند.

۸- ثبت عناوین برنامه‌ها درجدول مربوطه برای هر برنامه براساس نفرات و روز فعالیت و پیوست نمودن فایل طرح با مشخص نمودن نوع فعالیت هریک از مبلغین الزامی است.

۹- عناوین برنامه مانند سخنرانی، کلاس‌داری، نمایشگاه، همایش، دیدارها، حلقه معرفت، تولید محصولات فرهنگی، تبلیغ چهره به چهره، پرسش و پاسخ، پرده‌خوانی و... به صورت مشخص شده در جدول عناوین برنامه‌ها ذکر شود.

۱۰- مبلغین لازم است در همان شهرستان که حکم تبلیغی دریافت کرده‌اند، فعالیت تبلیغی داشته باشند.

۱۱- در کنار فعالیت‌های تبلیغی فردی، برنامه‌ریزی جهت فعالیت تبلیغ گروهی و تیم از گروه‌های تبلیغی مورد انتظار است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...