1517 نفر از جوانان هرمزگانی در سیزدهمین جشنواره آسمان هشتم شرکت کردند


1517 نفر از جوانان هرمزگانی در سیزدهمین جشنواره آسمان هشتم شرکت کردند

ذاکری گفت: هزار و 517 نفر از نوجوانان و جوانان عضور کانون های فرهنگی هنری در سیزدهمین جشنواره مردمی فرهنگی، هنری و ورزشی آسمان هشتم شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از میناب، « ابراهیم ذاکری » در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی در حسینیه امام رضا(ع) روستای کردر ضمن خوشامدگویی به مهمانان و شرکت کنندگان در این آیین، عنوان کرد: شوق و اشتیاق مردم روستای کردر به ویژه جوانان در نشر معارف اهل بیت(ع) کم نظیر ستودنی است.

وی افزود: استقبال گسترده نوجوانان و جوانان از رشته های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی این جشنواره مردمی قطعا برای متولیان فرهنگ و هنر استان هرمزگان پیام روشنی دارد.

دبیر جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی آسمان هشتم اظهار کرد: اهالی روستای کردر از این توانمندی برخوردارند که در صورت حمایت متولیان، جشنواره را به صورت گسترده تری برگزار کنند.

ذاکری خاطرنشان کرد: هزار و 517 نفر از نوجوانان و جوانان عضو کانون های مساجد سراسر استان هرمزگان در جشنواره سیزدهم در ۲۱ رشته به رقابت پرداختند.

وی در عین حال تصریح کرد: هر چند جشنواره سیزدهم امشب به پایان می رسد، اما از فردا با همت مردم روستای کردر و حمایت مسئولان، برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره چهاردهم گام برخواهیم داشت.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر