حمله عجیب الکس مورگان به کریستیانو رونالدو! + عکس


حمله عجیب الکس مورگان به کریستیانو رونالدو! + عکس

به نظر می رسد الکس مورگان از مختومه شدن پرونده تجاوز کریستیانو رونالدو به کاترین مایورگا رضایت ندارد.

حمله عجیب الکس مورگان به کریستیانو رونالدو! + عکس
الکس مورگان، ستاره تیم ملی زنان ایالت متحده در ماه‌های اخیر رفتار‌هایی جنجالی از خود نشان داده و در تازه‌ترین اقدام به کریستیانو رونالدو، ستاره ۳۴ ساله تیم ملی پرتغال و یوونتوس حمله کرده است.

چند روز قبل دادگاه لاس وگاس اعلام کرد پرونده اتهام تجاوز کریستیانو رونالدو به کاترین مایورگا در تابستان سال ۲۰۰۹ بسته شده و جریمه‌ای برای ستاره پرتغالی در نظر گرفته نخواهد شد. چند ماه قبل و بعد از افشاگری‌های نشریه اشپیگل، دوباره این پرونده به جریان افتاده بود و تا هفته‌ها شایعات و اخبار فراوانی در مورد رونالدو منتشر می‌شد، اما حالا و طبق ادعای دادگاه، ستاره پرتغالی از این اتهام مبرا شده است.

اما به نظر می‌رسد این حکم خیلی به مذاق الکس مورگان خوش نیامده و وی به مختومه شدن پرونده کریستیانو رونالدو- کاترین مایورگا واکنش نشان داده است. الکس مورگان در صفحه توئیتر خود یک مقاله تحت عنوان "رونالدو نماد فساد در ورزش" را ریتوئیت کرد و نوشت: "حالا یک روزنامه نگاری عالی. "

الکس مورگان که با درخشش در جام جهانی زنان نقش مهمی در قهرمانی ایالت متحده ایفا کرده بود، در طول جام جهانی و بعد از ژست جنجالی پس از باز کردن دروازه تیم ملی انگلیس جنجال ساز شده بود.
حمله عجیب الکس مورگان به کریستیانو رونالدو! + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان