چهارمحال و بختیاری برای تیم های لیگ برتری خوش یُمن است


چهارمحال و بختیاری برای تیم های لیگ برتری خوش یُمن است

شهرکرد - ایرنا- پیروزی سایپا برابر پرسپولیس تهران و شاهین بوشهر برابر نیروی زمینی در جام شهدا ، نشان داد اردوی چهارمحال و بختیاری همچنان برای این دو تیم خوش یُمن است.

چهار سال پیش نیز استقلال خوزستان با مربیگری عبدالله ویسی در شهرکرد اردوی تدارکاتی برپا کرد و این تیم در پایان لیگ پانزدهم موفق به قهرمانی شد و یکی از شکفتی های فوتبال ایران در لیگ ۹۴-۹۵ لقب گرفت.

سه سال پیش نیز که تیم سایپا در شهرکرد اردوی خود را برپا کرد موفق به بازی های قدرتی شد و در جام شانزدهم تا رده چهارمی لیگ برتر قرار گرفت و اردوی شهرکرد برای آنها خوش یمن بود و پیکان نیز با حضور خود در چهارمحال و بختیاری در رده پنجم لیگ ایستاد.

استقلال اهواز پس از اردوی ۵ سال پیش در شهرکرد در جدول لیگ برتر تا سومی پیش رفت و صنعت نفت آبادان نیز پس از اردوی شهرکرد در جمع ۸ تیم بالایی جدول لیگ برتر ایستاد.

امسال نیز چهارمحال و بختیاری میزبان سایپا و شاهین بوشهر در تابستان داغ بود ، که هر دو تیم در جام شهدا از آمادگی بالایی برخوردار بودند به گونه ای که سایپا و شاهین بوشهر موفق به حضور در فینال این لیگ شدند.

تابستان امسال تیم شاهین شهرداری بوشهر که به تازگی به لیگ برتر باشگاه های فوتبال ایران راه یافته است، برای حضور در این لیگ برتر اردوی تدارکاتی خود در بروجن چهارمحال و بختیاری برگزار کرد.‏

شاگردان عبدالله ویسی سومین تیم پس از فولاد خوزستان و سایپا تهران بودند که در چهارمحال و بختیاری اردوی تدارکاتی خود را به منظور حضور جدی در لیگ نوزدهم برپا کردند.

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در حالی که در بروجن اردو زده بود یک دیدار تدارکاتی با ذوب آهن اصفهان نیز در فولادشهر برگزار کرد که این دیدار را به اصفهانی ها واگذار کرد. ‏

تیم شاهین شهرداری بوشهر در فصل گذشته موفق به حضور در لیگ برتر باشگاه های فوتبال ایران شد.

همچنبن تیم فوتبال سایپای تهران برای حضور قدرتمند در جام نوزدهم لیگ برتر، اردوی آمادگی خود را در چهارمحال و بختیاری بر پا کرد و در این اردو از بازیکنان تازه پیوسته تیم خود نیز بهره گرفت.

سایپا دومین تیم لیگ برتری بود که پیش از آغاز فصل نوزدهم جام باشگاه های برتر کشور اردوی آمادگی خود را در چهارمحال و بختیاری زیر نظر ابراهیم صادقی برپا کرد و این اردو به عنوان اردوی نخست امسال سایپا مطرح بود.

بازیکنان تیم سایپا پس از جدایی علی دایی، اردوی آمادگی خود در چهارمحال و بختیاری را زیر نظر ابراهیم صادقی در این استان برای حضور قدرتمند در لیگ برتر پیگیری کردند.

پیش از این نیز در سال های گذشته تیم‌های فوتبال برق شیراز، استقلال اهواز، فولاد خوزستان، استقلال خوزستان، صنعت نفت آبادان، سپاهان نوین، تربیت یزد، پاس تهران و ماشین سازی تبریز، آلومنییوم اراک برخی تیم‌های دیگر حضور جدی تری برای برپایی اردوی آمادگی تیم خود در چهارمحال وبختیاری داشته اند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری به دلیل تنوع آب و هوایی و ارتفاع دو هزار متری از سطح دریا بهترین نقطه برای برگزاری اردوهای هوازی از سوی کارشناسان اعلام شده است.

براساس این گزارش، مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران هشتم مرداد با شرکت ۱۶ تیم شروع خواهد شد.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری است.

۲۰۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کشته شدن یک عضو طالبان افغانستان در «کویته» پاکستان