نوکیا 8.2 اواخر امسال با یک دوربین سلفی پاپ آپ عرضه می‌شود


نوکیا 8.2 اواخر امسال با یک دوربین سلفی پاپ آپ عرضه می‌شود

ظاهرا شرکت اچ ام دی گلوبال قصد دارد گوشی نوکیا 8.2 (Nokia 8.2) را با یک دوربین سلفی پاپ آپ عرضه کند. این گوشی به اندروید 10 مجهز خواهد بود. هشت ماه از عرضه‌ی گوشی نوکیا 8.1 توسط شرکت اچ ام دی گلوبال می‌گذرد و این بدان معناست که زمان زیادی تا عرضه‌ی نسل آینده‌ی آن... نوشته نوکیا 8.2 اواخر امسال با یک دوربین سلفی پاپ آپ عرضه می‌شود اولین بار در...

ظاهرا شرکت اچ ام دی گلوبال قصد دارد گوشی نوکیا 8.2 (Nokia 8.2) را با یک دوربین سلفی پاپ آپ عرضه کند. این گوشی به اندروید 10 مجهز خواهد بود.

هشت ماه از عرضه‌ی گوشی نوکیا 8.1 توسط شرکت اچ ام دی گلوبال می‌گذرد و این بدان معناست که زمان زیادی تا عرضه‌ی نسل آینده‌ی آن باقی نمانده است. به گزارش MySmartPrice این شرکت در حال حاضر مشغول توسعه‌ی یک گوشی هوشمند است و اگر همه چیز طبق برنامه‌ریزی پیش برود٬ می‌توانیم شاهد تغییراتی در گوشی‌های اچ ام دی گلوبال باشیم.

این شرکت پس از آنکه سال گذشته به ناوگان استفاده کننده از ناچ پیوست٬ حالا به دنبال آن است که یک زبان طراحی با صرف نظر از بریدگی روی صفحه است. ظاهرا نوکیا 8.2 اولین گوشی شرکت اچ ام دی است که با یک دوربین سلفی پاپ آپ عرضه می‌شود. آن یک دوربین 32 مگاپیکسلی جدید است و با حذف هرگونه بریدگی یا حفره٬ یک طراحی تمام صفحه را به ارمغان میاورد.

جزئیات فنی نوکیا 8.2

در این گزارش همچنین به وجود رم 8 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 256 گیگابایتی زیر قاب گوشی جدید نوکیا اشاره شده است. هرچند پردازنده‌ی این گوشی ذکر نشده٬‌ اما نشت‌های قبلی نشان می‌دهد که این دیوایس به تراشه‌ی اسنپدراگون 700 مجهز خواهد بود و اچ ام دی در تلاش است تا یک دستگاه 5G ارزان‌تر از سایر دیوایس‌های 5G آینده را عرضه کند.

در راس بخش نرم افزاری این گوشی ما می‌توانیم اندروید 10 کیو را به عنوان بخشی از برنامه‌ی اندروید وان ببینیم. نسخه‌ی نهایی این سیستم عامل در اواسط ماه آگوست منتشر می‌شود و این نشان می‌دهد گوشی جدید نوکیا 8.2 زودتر از ماه سپتامبر عرضه نخواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی