تریبون نماز جمعه بر اساس سیاست گذاری های رهبری دنبال می شود


تریبون نماز جمعه بر اساس  سیاست گذاری های رهبری دنبال می شود

کرج - ایرنا - امام جمعه فردیس با اشاره به چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه در کشور گفت: تریبون نماز جمعه تریبون ولایت و رهبری است و خطبه های نماز جمعه تبیین کننده چارچوب ها بوده و بر اساس سیاست گذاری های رهبری دنبال می شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه فردیس اظهار داشت: دوست و دشمن قبول دارند که نماز جمعه برکات زیادی برای انقلاب داشته است.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه باید با رشوه خواری و فساد مبارزه شود، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که با اصلاح قوه قضائیه، کشور اصلاح می شود.

ایمانی با اشاره به اینکه ملت ایران با تشکیل جبهه علیه دشمنان توانسته اند دشمنان را خسته کنند، گفت: مقاومت وعده خداست‌ و این مهم در کشور جمهوری اسلامی محقق شده است.

حجت الاسلام و المسلمین ایمانی با بیان اینکه فلسطینی ها به موشک های نقطه زن مجهز هستند، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها می گفتند که فلسطینی ها باید کشور خود را رها کنند و با پول معاوضه کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان فکر می کردند که با فشار به ایران ملت جمهوری اسلامی عقب نشینی می کنند، بیان کرد: اما ایران پر قدرت در مقابل دشمنان ایستادگی کرد و اکنون غربی ها جرات مقابله با این ملت سلحشور را ندارند.

امام جمعه فردیس تصریح کرد: همه دست اندرکاران کشور باید بدانند که ملت ایران بر سر سیاست های نظام و رهبری مذاکره نمی کنند و فرمان مذاکره و یا جنگ را شخص رهبر معظم انقلاب اسلامی صادر می کند.

میز خدمت در نماز جمعه فردبس توسط ادارات آموزش و پرورش ؛ ورزش و جوانان و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان دایر شد.

7413/6993

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت