مصطفی زمانی از اینستاگرام خداحافظی کرد


مصطفی زمانی از اینستاگرام خداحافظی کرد به گزارش فراناز چندی پیش مصطفی زمانی بازیگر جوان و خوش سیمای کشورمان در پیج اینستاگرامش نوشت: تصویر زبان اشاره است، به طرق مختلف سعی کردم در این مدت در حد توان در خدمتتان باشم اما نتوانستم ارتباط مورد علاقه ام رو باشما برقرار کنم، دلم میخواد به همتون بگم ثانیه ای هم هست بذارید واسه زندگی خودتون نه من، چه...

مصطفی زمانی از اینستاگرام خداحافظی کرد

مصطفی زمانی از اینستاگرام خداحافظی کرد

به گزارش فراناز چندی پیش مصطفی زمانی بازیگر جوان و خوش سیمای کشورمان در پیج اینستاگرامش نوشت:

تصویر زبان اشاره است، به طرق مختلف سعی کردم در این مدت در حد توان در خدمتتان باشم اما نتوانستم ارتباط مورد علاقه ام رو باشما برقرار کنم، دلم میخواد به همتون بگم ثانیه ای هم هست بذارید واسه زندگی خودتون نه من، چه تعریف چه انتقاد و چه …،اما متاسفانه به زبان تصویر قادر به انجام این کار نشدم،همتون رو به خدای بزرگ میسپارم ودر پایان نقل قولی میکنم از یک دوست المانی.“پرسیدم چرا شما سوپراستار کم دارین؟ جواب:ما خیلی دیر گول میخوریم”

دیر گول بخوریم،خداحافظ تا اطلاع ثانوی

در ادامه بیوگرافی کوتاهی از وی دراختیارتان قرار دادیم.با ما همراه باشید.

مصطفی زمانی متولد 30 خرداد 1361 در گیلان، بازیگر است.او فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته مدیریت تکنولوژی در دانشگاه آزاد است با نقش حضرت یوسف به شدت به شهرت رسید و حالا در کنار بازیگر گوینده متن نیز می باشد.مصطفی زمانی در شهر فریدون کنار به دنیا آمده است، پدر مازندرانی و مادرش گیلانی است، سه برادر و یک خواهر دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

از طریق یکی از دوستانش آگهی نقش یوسف در روزنامه ها رو میبیند سپس از طریق همان دوست به مرحوم فرج‌ الله سلحشور معرفی میشود و درنهایت از بین 3000 نفر برای نقش یوسف پیامبر انتخاب میشود.

مصطفی زمانی از اینستاگرام خداحافظی کرد

وی با سریال یوسف پیامبر در سال 1387 به شهرت رسید.چندی بعد از پخش شدن سریال یوسف پیامبر پیشنهاد بازی در فیلم قلب یخی را بدلیل چهره که مردم از وی در نقش حضرت یوسف دیده بودند رد کرد.

مصطفی زمانی در سال 1394 با سریال شهرزاد وارد شبکه خانگی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا