رفع مشکل زیست محیطی محور قزوین - کلاچای در دستور کار قرار داد


رفع مشکل زیست محیطی محور قزوین - کلاچای در دستور کار قرار داد

قزوین - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: رفع مشکل زیست محیطی احداث محور قزوین - کلاچای در دستور کار قرار داد و سفر معاون رئیس جمهوری و ریاست سازمان برنامه و بودجه نیز در این راستا انجام شد.

علی فرخزاد روز جمعه اظهار داشت : در این سفر مصوب شده اگر اعتباری در خصوص جاده رحیم‌آباد به کلاچای اختصاص یابد هیچ مانع زیست محیطی وجود نخواهد داشت که این اعتبار از سازمان برنامه و بودجه اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: اگر هم قرار باشد پروژه جدیدی خارج از محور موجود در مسیر رحیم‌آباد به کلاچای برای احداث در دستور کار قرار گیرد، به مدت یک ماه شرکت راهسازی و بهسازی راه‌های اصلی و فرعی زیر نظر وزارت راه و شهرسازی مطالعات زیست محیطی را انجام خواهد داد.

این مسئول ادامه داد: پس از انجام مطالعات کامل پروژه جدید خارج از محور موجود مذکور، پروژه به سازمان حفاظت از محیط زیست کشور ارسال می‌شود تا به مدت یک ماه نظرات خود را در زمینه مسائل زیست محیطی اعلام کنند.

معاون‌هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: در چهارم مهر ماه امسال مقرر شده جلسه‌ای در استان قزوین تشکیل شود و مصوبه‌ای که در سفر معاون رئیس‌جمهور در بازدید از جاده رحیم‌آباد به کلاچای به تصویب رسیده، مورد بررسی و کنترل قرار گیرد.

محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر روز پنجشنبه خود به استان قزوین به همراه مسئولان سازمان محیط زیست کشور و استاندارن قزوین و گیلان و دیگر مسئولان مربوطه از وضعیت جاده در دست احداث رحیم‌آباد به کلاچای بازدید کرد.

۶۰۱۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟