افشای جزئیات جدید از منوی بروزرسانی شده استارت ویندروز 10


مایکروسافت به صورت تصادفی اطلاعاتی از منوی استارت جدید سیستم عامل ویندروز 10 منتشر کرد.

افشای جزئیات جدید از منوی بروزرسانی شده استارت ویندروز 10به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت در اتفاقی غیرمنتظره و به صورت تصادفی جزییات جدید از منوی شروع یا استار ویندروز ۱۰ را در فضای مجازی منتشر کرد. این غول فناوری قصد دارد در آینده‌ای نزدیک نسخه جدیدی از ویندروز ۱۰ را طراحی و تولید کند. به نظر می‌رسد نسخه جدید این سیستم عامل با تغییرات زیادی در ظاهر و متحوا همراه است.

بیشتر بخوانید: غیرممکن شدن فراموشی رمز عبور در مرورگرهای جدید کروم و Edge

هم‌اکنون مهندسان مایکروسافت در حال طراحی نسخه ۳۲ بیتی سیستم عامل ویندروز ۱۰ هستند. ولی هنوز اطلاعات بیشتر و زمان عرضه رسمی نخسه جدید ویندوز ۱۰ اعلان نشده است. نسخه آزمایشی این سیستم عامل تنها برای سیستم‌های ۳۲ بیتی به صورت محدود ارائه شده شده است. بررسی‌ها نشان داده است این نسخه آزمایشی از ایرادات بسیاری برخوردار است و لذا عرضه آن تنها برای سیستم‌های ۳۲ بیتی جای خرسندی دارد. به طور کلی نسخه‌های ۳۲ بیتی سیستم‌عامل‌های تولید مایکروسافت بسیار کمتر از نسخه ۶۴ بیتی کاربر دارد.

خطای مایکروسافت در ارائه نسخه جدید ویندوز ۱۰

این اولین بار نیست که مایکروسافت به صورت تصادفی و اشتباهی نسخه جدید از ویندوز پیش از تکمیل نهایی و رفع مشکلات منتشر می‌کند. در سال ۲۰۱۷ میلادی نیز مایکروسافت نسخه موبایلی ویندوز ۱۰ را پیش از موعد و با مشکلات فراوانی عرضه کرد و به سرعت مجبور به جمع‌آوری و مسدودسازی نسخه‌های عرضه گردیده، شد.

افشای جزئیات جدید از منوی بروزرسانی شده استارت ویندروز 10

یکی از مدیران ارشد مایکروسافت اعلام کرد: «عرضه نسخه آزمایشی ویندوز ۱۰ اشتباه بود و نباید چنین خطایی پیش می‌آمد. ما سریعا اقدامات لازم را انجام می‌دهیم تا از هرگونه نارضایتی جلوگیری کنیم.» عده‌ای از کارشناسان عقیده دارند اینگونه از اقدامات کاملا تصادفی نبوده و احتمالا مایکروسافت اهدافی را دنبال می‌کند.

افشای جزئیات جدید از منوی بروزرسانی شده استارت ویندروز 10

به هر روی با توجه به تعداد بسیار زیاد کاربران سیستم عامل ویندوز در سراسر جهان، هرگونه خطای کوچک از این شرکت فناوری آمریکایی می‎‌‍‌تواند تبعات زیادبار بزرگی برای اعتبار آن داشته باشد.

انتهای پیام/

انتشار اطلاعاتی از نسخه جدید ویندوز ۱۰ موجب غافلگیری کاربران این سیستم عامل شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط