رودخانه‌های فصلی خرم‌دره سر و سامان می‌گیرد


رودخانه‌های فصلی خرم‌دره سر و سامان می‌گیرد


فرماندار خرم‌دره گفت: رودخانه‌های فصلی این شهرستان سامان‌دهی می‌شود.


به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، حجت محمدی در حاشیه بازدید از رودخانه‌های فصلی شهرستان خرم‌دره، اظهار کرد: با توجه به این‌که مسیر ورودی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید چمران نامناسب بوده و نیاز به ساماندهی و تسطیح داشت، طی تیرماه امسال‌ اقدامات لازم برای تسطیح جاده خاکی ورودی این مرکز توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان صورت گرفته است .


وی ادامه داد: تاکنون در این زمینه تعداد 15 کامیون مصالح خاکی در مسیر راه این مرکز به منظور ساماندهی استفاده و پخش شده است .


محمدی در ادامه به بارندگی‌های اخیر در شهرستان، عنوان کرد: خوشبختانه با توجه به اقدامات پیشگیرانه مدیریت بحران شهرستان این بارش‌ها که طی چند سال اخیر کم سابقه بوده با وجود جاری شدن سیل خسارات کلی به همراه نداشت .


وی در همین رابطه به خرابی پل ارتباطی روستای شویر بر اثر شکستگی طغیان رودخانه اشاره کرد و گفت: طغیان رودخانه در روستای شویر موجب آب شکستگی، کندگی خاک دیواره و خرابی پل ارتباطی این روستا شده بود که عملیات سنگی ترمیم و تنظیم بستر پل رودخانه با اقدامات به‌موقع راهداران انجام شده است .


این مسئول همچنین از ساماندهی بستر رودخانه روستای شویر و رودخانه ویستان در بالادست پل فلزی اتوبان خبر داد و اظهار کرد: ساماندهی رودخانه‌های فصلی در این مناطق با هدف کاهش مخاطرات و خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیل، از دیگر اقدامات صورت گرفته در طی عملیات راهداری شهرستان خرم‌دره است .


وی با تاکید بر ضرورت پرهیز انسان‌ها از تجاوز به حریم و بستر رودخانه‌ها، ادامه داد: دست‌درازی انسان به محیط زیست با پاسخ محکم طبیعت روبه‌رو خواهد شد .


انتهای پیام انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان