زوج های عاشق چکار می کنند


نحوه زندگی زوج های عاشق,عاشق کردن همسر,زوج های عاشق چکار می کنند

زوج های عاشق چکار می کنند

زوج های عاشق چکار می کنند

زوج های عاشق چکار می کنند

در اینجا ما می‌خواهیم با رموز موفقیت زوج‌های خوش بخت و عاشق شما را بیشتر آشنا کنیم تا برای شما هم در زندگی مشترکتان راهگشا باشد.

هرگز فکر کرده اید چرا بعضی از زوجها اینقدر عاشق و صمیمی هستند؟ این به آن دلیل نیست که زندگی آنها ایده آل است و هیچ مشکلی ندارند، بلکه نکته اینجاست که آنها نحوۀ حفظ روابط عاشقانه و جلوگیری از فرسایش روزمرۀ آن را به خوبی می‌دانند. بیایید برخی از راهکارهای کاربردی آنها را با هم مرور کنیم و سعی کنید از این نکات برای خوشبخت شدن و خوشبخت ماندن استفاده کنید.

1- عاشق بودن را با هیچ چیز عوض نکنید.

آگاهانه و با قصد قبلی تصمیم بگیرید عاشق باشید. هر قدر بیشتر وانمود کنید که عاشقید، بیشتر خود را در اعماق یک زندگی عاشقانه خواهید یافت.

2- اوقات خوش خود را مدام در ذهن مرور کنید.

با همسر خود به گونه ای رفتار کنید که در روزهای ابتدای آشنایی رفتار می‌کردید. لیستی از کارهای لذت بخش دو نفره اتان و آن چیزهایی که هر دو از آن لذت می‌برید تهیه کنید و هر وقت به مورد جدیدی رسیدید، آن را به لیست اضافه کنید. برای این اتفاقات برنامه ریزی کنید و سعی کنید موقعیت تکرار آنها را فراهم کنید.

3- به همسرتان کمک کنید تا هروز بیش از روز قبل عاشق باشد.

به او کمک کنید عاشقانه فکر کند، عاشقانه زندگی کند و در عشق ورزیدن به شما احساس امنیت کند؛ به این ترتیب او با قلبی سرشار از عشق به سوی شما خواهد شتافت و بدون ترس و واهمه و بدون آنکه در مورد عکس العمل شما، قضاوت شما یا پس زده شدن از طرف شما نگران باشد، احساسات خود را به شما بازگو خواهد کرد. ستایش، تحسین، و در آغوش کیشدن همسر، نکاتی کوچک با تاثیراتی بسیار بزرگ هستند....امتحان کنید!

4- تنها تصمیم نگیرید.

شما و همسرتان یک تیم هستید، بنابر این تا جایی که می‌توانید با هم و در کنار هم باشید. باید احساس کنید که با همسرتان کامل می‌شوید و دو بخش از وجود یک نفر هستید، پس وقتی نیمۀ دیگر وجودتان حضور ندارد، تصمیم گیری نکنید. شرایط را با هم بسنجید و با هم تصمیم گیری کنید ؛ در مورد همه چیز، خواه موارد کوچک و خواه بزرگ باشد. خود را مشتاق سازش و سازگاری نشان دهید.

5- در کنار همسرتان حضور قلب داشته باشید.

تمرین کنید ذهن خود را به زمان حال متمرکز کنید. وقتی در کنار همسرتان هستید، به کار، رنگ جدیدی که قرار است به آشپزخانه بزنید،و .. فکر نکنید.

6- مراقب اندام و ظاهر خود باشید.

برای موزون ماندن اندام خود و برای آنکه زیباتر بنظر برسید، وقت بگذارید. این موضوع بسیار مهم است.

بیشتر بدانید: ترمیم رابطه با همسر

7- هماهنگی و سازگاری را در خود تقویت کنید.

زن و شوهر‌ها به محض آنکه دعوایشان می‌شود، سراغ تفاوتهای دیگری با خود می‌روند در حالی که عاشقان شباهت‌های خود با طرف مقابلشان را از یاد نمی برند و از تفاوتهای دیگری زیرکانه بهره می‌برند. برنامه ای بچینید که طبق آن هر بار یکی به نفع دیگری کنار بیاید. اگر انتخاب شوهرتان منطبق با سلیقه و علاقۀ شما نیست، اعتراض و مبارزه نکنید، به یاد آورید که دفعۀ بعد نوبت شماست.

زوج های عاشق چکار می کنند

8- سرزنش کردن را از زندگی خود حذف کنید.

یافتن راه حل، گذشت و مهربانی را جایگزین سرزنش و سرکوفت کنید. باهم مشکلات را حل کنید ، کنار هم بنشینید، دستهای هم را بگیرید ، صورت یا موهای هم را لمس کنید و به دنبال راه چاره بگردید. سرحال و بشاش باشید. به یاد دارید آخرین باری که با هم از ته دل خندیده اید کی بوده است؟ یک فیلم کمدی، محیط مفرحی برای شما فراهم می‌کند و باعث میشود باهم و در کنار هم بخندید و لحظات شادی داشته باشید.

9- برای روابط زناشویی خود برنامه ریزی کنید.

رابطۀ زناشویی خودجوش و خود انگیخته خوب است اما زن و شوهرهای هوشمند می‌دانند که در این مواقع معمولا" آمیزش، بهترین حالت خود را نخواهد داشت. عشق ورزی نیز مثل هر کار دیگری نیاز به وقت و برنامه ریزی دارد.

10- حقیقت را صراحتا" به زبان بیاورید، آن را گفته شده فرض نکنید.

ممکن است فکر کنید می‌دانید قضیه چیست در حالی که از واقعیت امر فاصلۀ زیادی دارید. به همان ترتیب گاهی فکر می‌کنید همسرتان باید خودش بداند و بفهمد که موضوع چیست ولی این هم عادلانه نیست. همیشه و با تاکید سعی کنید سوء تفاهمات را برطرف کنید و با صریح صحبت کردن و رک بودن زمینۀ هر گونه سوء تفاهم و درک نابجا را از بین ببرید.

11- عادلانه و عاقلانه با هم بحث کنید.

هر از گاهی، وقتی را به بحث کردن با هم اختصاص دهید. مشکل پیش آمده را مطرح کنید، نقطه نظرات خود را بیان کنید و نظرات طرف مقابلتان را بشنوید و بدون موضع گیری و سعی در به کرسی نشاندن حرف خود ، با هم بهترین راهکار را انتخاب کنید. اگر هر دو طرف مطمئن باشید که دیگری قصد آزار شما را ندارد، پیشنهادات منطقی شما را می‌پذیرد، به علائق و حساسیت‌های شما احترام می‌گذارد و بدون خودخواهی سعی در حل مشکل دارد، همه چیز به راحتی حل خواهد شد.

12- گاهی خانه را در اختیار همسرتان قرار دهید.

حتی در عاشقانه ترین و صمیمی ترین زندگی‌های زناشویی نیز طرفین نیاز دارند که گاهی تنها باشند. اگر روزی همسرتان خواست که تنها باشد ، این موقعیت را برای او فراهم کنید. اگر روزی خواست بدون شما در کنار دوستانش باشد، حتما" قبول کنید و به او نشان دهید از اینکه به او خوش بگذرد خوشحال می‌شوید. البته بهتر است بعد از بازگشت او هر دو در مورد ساعاتی که با هم نبوده اید با یکدیگر صحبت کنید و آنچه که بر شما گذشته است را برای هم تعریف کنید. فراموش نکنید اینها برنامه‌هایی است که گاه به گاه پیش می‌آیند و افراط در این برنامه‌ها نیز مثل افراط در هر چیز دیگری، مشکل ساز خواهد شد.

بیشتر بدانید: چکار کنم همسرم بهم محبت کنه

بیشتر بدانید: گرم نگه داشتن رابطه جنسی

منبع:سایت سیمرغ

زوج های عاشق چکار می کنند

این مطلب را به اشتراک بگذارید و در گوگل محبوب کنید

زوج های عاشق چکار می کنند زوج های عاشق چکار می کنند




حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس