تخفیف سامسونگ برای خریداران آمریکایی گوشی‌های سری نوت 10


تخفیف سامسونگ برای خریداران آمریکایی گوشی‌های سری نوت 10

پیش‌فروش تلفن‌های سری نوت 10 برای کاربران آمریکایی سامسونگ از امروز آغاز شده است. این اقدام پیش از معرفی اسمارتفون‌های نوت 10 در رویداد آنپکد انجام شده است. پس از لو رفتن تصاویر نسخه 5G نوت 10 پلاس در تبلیغات اپراتور ورایزن، سامسونگ تصمیم گرفت تا مشتریان بالقوه خود در بازار آمریکا را حفظ یا افزایش دهد. روند پیش‌فروش (رزرو) تلفن‌ها نیز در سایت...

پیش‌فروش تلفن‌های سری نوت 10 برای کاربران آمریکایی سامسونگ از امروز آغاز شده است. این اقدام پیش از معرفی اسمارتفون‌های نوت 10 در رویداد آنپکد انجام شده است. پس از لو رفتن تصاویر نسخه 5G نوت 10 پلاس در تبلیغات اپراتور ورایزن، سامسونگ تصمیم گرفت تا مشتریان بالقوه خود در بازار آمریکا را حفظ یا افزایش دهد. روند پیش‌فروش (رزرو) تلفن‌ها نیز در سایت سامسونگ آغاز شده است و افراد ساکن در کشور آمریکا می‌توانند از تخفیف‌های ویژه‌ای برای خرید این تلفن برخوردار شوند.

کاربران آمریکایی می‌توانند با تحویل گوشی‌های گوگل پیکسل 3 و 3XL و هم‌چنین آیفون‌های XS، XR، X و XS Max به سامسونگ، از تخفیف 600 دلاری برای خرید گلکسی نوت 10 برخوردار شوند.

تخفیف سامسونگ برای خریداران آمریکایی گوشی‌های سری نوت 10

صاحبان تلفن‌های گلکسی اس 10، اس 10 پلاس، اس 10 ای و گلکسی نوت 9 هم شامل این تخفیف شده و با تعویض گوشی‌های خود می‌توانند از تخفیف 600 دلاری برای خرید نوت 10 بهره‌مند شوند.

دارندگان اسمارتفون‌های نوت 8، اس 9 و اس 9 پلاس نیز می‌توانند از تخفیف 300 دلاری سامسونگ برای خرید پرچمدار سری نوت استفاده کنند.

فرآیند رزرو برای خرید نوت 10 آغاز شده و سامسونگ می‌گوید که طبق برنامه‌ریزی‌ها، خریداران تا 23 اوت (1 شهریور) گوشی‌های خود را دریافت خواهند کرد. کاربران آمریکایی می‌توانند از طریق این لینک، فرآیند رزرو نوت 10 را انجام دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها