شایعه: بازی نسل آینده استودیو ناتی‌داگ برای کنسول پلی‌استیشن 5 لو رفت


شایعه: بازی نسل آینده استودیو ناتی‌داگ برای کنسول پلی‌استیشن 5 لو رفت

به تازگی شایعه‌ای منتشر شده که استودیو ناتی‌داگ ، خالق آثار Uncharted و The Last of Us، کار ساخت بازی جدید از کنسول نسل آینده سونی را آغاز کرده است. نام رمزی پروسه ساخت این بازی Stray’s Cross خواهد بود که در ژانر اکشن-ماجرایی اول شخص با المان‌های فضای استیم‌پانک ساخته خواهد شد. ناتی‌داگ سازنده موفق و محبوب سونی مدتی است از سری آنچارتد فاصله گرفته...

به تازگی شایعه‌ای منتشر شده که استودیو ناتی‌داگ ، خالق آثار Uncharted و The Last of Us، کار ساخت بازی جدید از کنسول نسل آینده سونی را آغاز کرده است.

نام رمزی پروسه ساخت این بازی Stray’s Cross خواهد بود که در ژانر اکشن-ماجرایی اول شخص با المان‌های فضای استیم‌پانک ساخته خواهد شد. ناتی‌داگ سازنده موفق و محبوب سونی مدتی است از سری آنچارتد فاصله گرفته و اکنون ساخت IP جدید دیگری از آن‌ها، ایده ناب و تازه‌ای به نظر نمی‌رسد اما این اولین بار است که چیزی در مورد ساخته جدیدشان می‌شنویم. البته از آنجا که شایعه توسط سایت 4chan پخش شده، احتمال نادرست و جعلی بودن آن زیاد است.

از آنجا که آثار پیشین ناتی‌داگ بدون توجه به تایملاین زمانی‌شان، اکثرا نگاه واقع‌گرایانه‌ای داشتند جالب خواهد بود که ببینیم برداشت و طراحی آن‌ها از فضای استیم‌پانک چگونه خواهد بود. طبیعت فانتزی‌گونه این ژانر با ساخته‌های خوش‌دست و روان استودیو قطعا جذاب خواهد بود.

در ادامه شایعه اشاره شده که بازی دو شخصیت اصلی خواهد داشت. دانشمند زن بازنشسته‌ای که به عنوان محققی با استعداد معرفی شده و علاقه زیادی به علم فضا-زمان دارد. او در تحفیفات خود مدارک محرمانه‌ای را کشف می‌کند که می‌توانند منجر به آشکار شدن حقیقی عظیم و پنهان شوند. شخصیت اصلی دیگر، مجرم مرد تحت تحقیب و کارگر سابق پروژه ساختمانی است که در حین واقعه درگیری و تیراندازی با پلیس، از دوست فراری خود محافظت کرده بوده و به طرز ناعادلانه‌ای دستگیر شده بود.

پلات اصلی داستان گفته شده حول کشمکش و درگیری مخفیانه‌ای می‌گذرد که قرن‌ها به طول کشیده و اینکه چگونه پایان این درگیری‌ها، جامعه کنونی را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد. داستان با رو در رو شدن کاملاً اتفاقی دو شخصیت اصلی آغاز خواهد شد که پس از مدتی متوجه می‌شوند با یکدیگر همکاری کنند تا بتوانند به آن چیزی که می‌خواهند برسند.

فردی که شایعه را پخش کرده مدعی شده تمامی اطلاعات بالا در حین جلسه اخیر سونی و ناتی‌داگ نشان شده و توسط یکی از منابع داخلی او در استودیو فاش شده است. با این حال تا انتشار اخبار رسمی باید صبر کرد.

شایعه: بازی نسل آینده استودیو ناتی‌داگ برای کنسول پلی‌استیشن 5 لو رفتشایعه: بازی نسل آینده استودیو ناتی‌داگ برای کنسول پلی‌استیشن 5 لو رفت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد