شرایط فروش جک جی 4 به صورت نقد و اقساط در 5 مرداد 98


شرایط فروش جک جی 4 به صورت نقد و اقساط در 5 مرداد 98

شرایط فروش جک جی 4 در 5 مرداد 98 اعلام شد. شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی محصولات JAC در ایران، خودرو جک J4 را به صورت نقد و اقساط به مشتریان عرضه می‌کند. شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی محصولات JAC در ایران، خودرو جک J4 را به صورت اقساطی به مشتریان عرضه می‌کند. در این... نوشته شرایط فروش جک جی 4 به صورت نقد و اقساط در 5 مرداد 98...

شرایط فروش جک جی 4 در 5 مرداد 98 اعلام شد. شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی محصولات JAC در ایران، خودرو جک J4 را به صورت نقد و اقساط به مشتریان عرضه می‌کند.

شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی محصولات JAC در ایران، خودرو جک J4 را به صورت اقساطی به مشتریان عرضه می‌کند. در این طرح فروش سود تاخیر در تحویل 2.5 درصد ماهیانه و موعد تحویل این خودرو شهریور 98 خواهد بود. طبق این بخشنامه قیمت جک جی 4 حدود 149 میلیون و 900 هزار تومان اعلام شده است. این طرح فروش از روز شنبه 1 مرداد 98 شروع شده و تا پایان تکمیل ظرفیت یا 5 مرداد 98 ادامه خواهد داشت. در ادامه جزئیات شرایط فروش اقساطی جک جی 4 در 5 مرداد 98 را مشاهده می‌کنید:

توضیحات:

1.‌کلیه هزینه‌ها، مالیات‌ها، عوارض، بیمه شخص ثالث، مالیات ارزش افزوده و سایر هزینه‌هایی که قانون پرداخت آن را بر عهده مشتری و مصرف کننده گذاشته است بر اساس تعرفه‌های سال 1398 محاسبه خواهد شد. بدیهی است در صورت تغییر قوانین و نرخ‌ها در زمان تحویل خودرو مابه‌التفاوت به عهده متقاضی خواهد بود.

شرایط فروش جک جی 4 – مرداد 98

موعد تحویل این خودرو شهریور 98 خواهد بود. برای بزرگ‌نمایی بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

شرایط فروش جک جی 4 به صورت نقد و اقساط در 5 مرداد 98

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو