کاهش ورودی به زندان از اولویت‌های دستگاه قضایی است


کاهش ورودی به زندان از اولویت‌های دستگاه قضایی است

زاهدان- ایرنا- دادستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: کاهش‌ورودی به زندان‌وکمک به پیشگیری از وقوع جرم از اولویت‌های مهم دستگاه قضائی است.

‌رضا حکمتیان شنبه شب در حاشیه دیدار مشترک خود به همراه نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و رئیس انجمن حمایت از زندانیان با یک خانواده مددجوی این شهرستان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای برنامه‌های آموزشی برای اقشار جامعه و خانواده‌ها، بهره‌گرفتن از ظرفیت علما و بزرگان و نخبگان، تلاش برای بالا بردن شاخص‌های صلح و سازش، کاهش دادن اختلافات و مختومه کردن پرونده‌ها در دادسرا، دادگاه و شوراهای حل اختلاف مورد توجه دستگاه قضائی است.

وی افزود: تکریم انسانها، حفظ حقوق شهروندان، گام برداشتن برای کاهش آسیب‌های اجتماعی،توجه به مبانی دینی و حفظ ارزش‌ها از دیگر شاخص‌ها برای رسیدن به نتیجه در حوزه قضائی محسوب می شود.

فرماندار به همراه نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، دادستان و اعضای انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان با خانواده مددجویان اداره زندان که دارای چهار فرزند نابینا بود از نزدیک دیدار و گفت و گو کردند که در نتیجه این دیدار پنجاه میلیون ریال از سوی انجمن حمایت زندانیان و پنجاه میلیون ریال از سوی بهزیستی به این خانواده کمک شد و فرماندار خاش نیز برای فراهم کردن آجر و سیمان برای ساخت مسکن برای این خانواده قول مساعد داد.

۷۳۱۰**۳۲۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان