توئیت های ضد اسلامی این بار در نیوجرسی خبرساز شد


توئیت های ضد اسلامی این بار در نیوجرسی خبرساز شد

دو نفر از مقامات نیوجرسی به دلیل به اشتراک گذاشتن پیام های نژادپرستانه و ضد اسلامی در رسانه های اجتماعی تحت انتقاد شدید قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «pix11»،دو نفر از مقامات نیوجرسی به دلیل به اشتراک گذاشتن پیام های نژادپرستانه و ضد اسلامی در رسانه های اجتماعی تحت انتقاد شدید قرار گرفتند.

این پست ها یک بار دیگر چهار نماینده زن کنگره آمریکا از جمله دو نماینده مسلمان یعنی «الهان عمر» و «رشیده طالب» را هدف توهین قرار داده و در عین حال «دونالد ترامپ»،رئیس جمهوری آمریکا را مورد تحسین و تمجید قرار دادند.

یکی از این پیام های توئیتری که بازنشر داده شده است خواستار ریشه کن کردن اسلام از همه روستاها،شهرها و ایالت های کل آمریکا شده بود.

وقتی این پیام های توئیتری بازنشر شده بر روی صفحه رسمی توئیتر کمیته حزب جمهوری خواه منطقه ساسکس قرار گرفت،انتقادات بسیاری را به سوی خود جلب کرد.

«عبدالمبارک روو»،رئیس دفتر شورای روابط اسلامی-آمریکایی در نیوجرسی در این باره گفت: «این بسیار خطرناک است ، ما در حال حاضر در دورانی بسیار خطرناک زندگی می کنیم.»

شورای روابط اسلامی-آمریکایی هر دو مقام نیوجرسی را محکوم کرده و نسبت به ادامه اینگونه لفاظی ها هشدار داد.

«عبدالمبارک روو» در این باره گفت : «این چیزها پیامدهای غیرعادی دارند چرا که به مردم عادی هم این احساس را می دهند که می توانند بیرون بروند و اینگونه اقدامات خشونت آمیز را انجام دهند.»

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش