ثبت نام جایزه علمی امید بیگی آغاز شد


ثبت نام جایزه علمی  امید بیگی  آغاز شد

یاسوج- ایرنا- رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان ثبت نام برای جایزه علمی و بورس تحصیلی پروفسور رضا امیدبیگی آغاز شده است.

حمدالله اکوانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور پاسداشت مقام علمی شخصیت‌های اثرگذار در کشور جایزه‌های علمی متناسب با رشته‌های تخصصی به صاحبان استعداد برتر اعطا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جایزه با همکاری شرکت دارویی زردبند و مجمع خیران نخبه‌پرور فارس طراحی شده است، افزود: با همکاری ، این جایزه به فعالان حوزه گیاهان دارویی داده میشود.

اکوانی بیان کرد: به منظور تکریم و الگوسازی از نخبگان، شخصیت های علمی و افراد صاحب نام و همچنین ایجاد روحیه تلاش و خودباوری در میان دانشجویان، اساتید و فرهیختگان، این جایزه به صاحبان استعداد برتر در حوزه گیاهان دارویی اعطا می شود.

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این جایزه در سال جاری به برگزیدگان از میان مخترعان یا دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس و یا متولدین این ۲ استان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های سراسر کشور که دارای پژوهش‌های کاربردی در زمینه گیاهان دارویی هستند، داده میشود.

اکوانی عنوان کرد: متقاضیان می توانند حداکثر تا تاریخ ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸ از طریق سامانه به آدرس www.shiraz-feca.ir نسبت به ثبت نام و ارسال رزومه، مدارک و سوابق علمی و پژوهشی خود، برای شرکت در این فراخوان اقدام کنند.

وی گفت: برگزیدگان، علاوه بر دریافت لوح و گرفتن نشان طلایی نماد علمی ـ معنوی منتخب برجسته کشوری، جایزه علمی مربوطه را نیز دریافت خواهند کرد.

رضا امیدبیگی از بنیانگذاران شرکت زردبند است که عمر خود را صرف کسب فناوری‌های مرتبط با حوزه گیاهان دارویی و نشر این علم کرد.

۹۹۲۸/۶۱۱۰


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی